וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי שברה את הכתף - וצפויה להיעדר בקרוב מן המסך

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 20:59

מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12 מעדה ברחוב ושברה את הכתף. לא ברור למשך כמה זמן היא תיעדר מן המסך

דני קושמרו מפתיע את יונית לוי כשהוא מופיע בסוף המהדורה שהיא הגישה עם זר, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה גמשית המהדורה המרכזית, ומפנה לסרטון שהוכן עבורה עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית בחדשות 12/חדשות 12

רק בריאות: יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, מעדה ברחוב ושברה את הכתף. כך פורסם היום. יונית, אשר נעדרת מהגשת המהדורה מזה יומיים, צפויה להיעדר מן המסך בזמן הקרוב, אם כי לא ברור לכמה זמן המגישה בת ה-46 תיעדר. את מקומה צפויים לקחת חבריה להגשת המהדורה, דני קושמרו וקרן מרציאנו. בחדשות 12 אישרו לוואלה! תרבות את הדברים.

יונית לוי. צילום מסך | אתר רשמי n12, עיבוד תמונה
בריאות. יונית לוי/עיבוד תמונה, צילום מסך | אתר רשמי n12

בחודש ספטמבר האחרון התראיינה יונית לוי לתכניתו של ארז טל לציון 30 שנה להקמת קשת. בריאיון סיפרה יונית מדוע החליטה ללמוד איטלקית: "זה מרד הנעורים שלי. ככה חננות מורדות. ההורים שלי ממזרח אירופה. הם אנשים נפלאים ואוהבים, אבל יש משהו מאוד מזרח אירופאי. זה אומר שתמיד החינוך היה מאוד פרקטי: 'תלמדי מה שפרקטי, תעבדי בעבודה פרקטית ותקני בגדים פרקטיים'. מבחינתי, זה היה לעשות את הדבר הכי לא פרקטי שאפשר, אלא אם אני רוצה לעבור לאיטליה. רציתי ללמוד את השפה הכי יפה בעולם. התעקשתי, וזהו. כן, זה מרד בהוריי".

  • עוד באותו נושא:
  • יונית לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully