וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופרה "תיאודור" תצולם ותופץ בבתי הקולנוע בישראל ובעולם

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 10:25

האופרה הישראלית בשיתוף עם "אלהקום" חברו ביחד עם יוניטל העולמית להפיק ולצלם את הפקת האופרה המקורית בעברית "תיאודור" - ולהפיץ אותה בבתי הקולנוע בחו"ל

האופרה הישראלית בשיתוף עם אלהקום - מחברות ההפצה הגדולות בישראל - חברו ביחד עם יוניטל העולמית להפיק ולצלם את הפקת האופרה המקורית בעברית "תיאודור" מאת יונתן כנען ועידו ריקלין אשר תוצג באופרה הישראלית בסוף השבוע הקרוב.

האופרה "תיאודור" שבמרכזה דמותו של חוזה המדינה הרצל, עלתה לראשונה במאי האחרון וזכתה להצלחה גדולה. לכן החליטו באופרה הישראלית לפתוח את העונה החדשה ולהחזיר את "תיאודור" לשתי הופעות נוספות: שתיהן יצולמו בצילום מולטי קאמרה בהובלת פרימנטל ישראל - זרוע התוכן של פרימנטל העולמית.

האופרה תיאודור. יוסי צבקר,
תיאודור/יוסי צבקר

"ראיתי את 'תיאודור' ומיד הבנתי שכל העולם חייב לראות את האופרה הזו, אין דבר יותר ציוני וחובה לכל יהודי לראות ולהבין בדיוק מאיפה המפעל התחיל", אמר עמי אלה, מבעלי 'אלהקום'. "נשים את האופרה הישראלית בשורה ראשונה עם ההפקות הכי גדולות ונספר את הסיפור לכולם".

צח גרניט, מנכ"ל האופרה הישראלית, הוסיף: "בתקופה מורכבת זו, כל תו ומילה באופרה זוכה למשמעות נוספת וכעת, בזכות שיתוף הפעולה החדש והמבורך, "תיאודור" שלנו תזכה למימד נוסף של חוויה קולנועית ותגיע לקהל בכל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully