וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מסוגלת לעבוד או להצחיק": הפוסט העצוב של תום יער

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 18:48

הקומיקאית והשחקנית תום יער פרסמה פוסט שבו סיפרה על התקופה הרעה שאותה היא עוברת מאז טבח 7 באוקטובר: "הלוואי שכל העצב יגווע ויתחלף בשמחה וגאווה ואמון ואהבה"

הקומיקאית והשחקנית תום יער פרסמה פוסט שבו סיפרה על התקופה הרעה שאותה היא עוברת מאז טבח 7 באוקטובר, שבגללה היא גם לא מופיעה ולא משתתפת ב"ארץ נהדרת".

"הטלפון לא יודע כלום, הוא לא מבין את המצב", כתבה. "בחוסר טקט הוא מקפיץ לי תמונה מהיום לפני שנה. כמה תמימות, מי ידע מה יקרה איפה נהיה עוד שנה בדיוק. והלוואי שהטלפון יקפיץ לי עוד שנה גם זכרונות מהיום, ואשמח ואגיד לעצמי יו איך עברה שנה איך כל כך טוב פתאום, איך כל האבודים והמסכנים החטופים יהיו בבית וילקקו את הפצעים, שכולנו נעזור להם, שנהיה כמו משפחה, וכל העצב הזה יגווע ויתחלף בשמחה וגאווה ואמון ואהבה.

"נתראה בזכרונות עוד שנה. אמן שתגיע מהר שנה הבאה. כבר חודשים לא מסוגלת לעבוד או להצחיק. תראו איזה כיף היה לי פה. 2023 שנה מחרידה לכי מפה כבר".

תום יער. ניר פקין
תום יער/ניר פקין

לפני כחודש התייחסה יער להיעדרותה מתכנית הדגל של קשת 12 וחשפה מדוע היא לא משתתפת בעונה הנוכחית שלה: "כל הכבוד לחברים שלי בחזית", כתבה בסטורי באינסטגרם. "אני פצועה נפשית מדי העונה כדי ללחום איתם".

  • עוד באותו נושא:
  • תום יער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully