וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרת של וין דיזל טוענת: הוא תקף אותי מינית בזמן צילומי "מהיר ועצבני 5" - ואז פוטרתי

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 16:37

אסטה ג'ונסון, שעבדה עם השחקן לפני כ-13 שנה, מתארת בתביעה שהגישה נגדו כיצד לכאורה תפס אותה בכוח, חפן את שדיה, נישק אותה והניח את ידה על איבר מינו - בעוד היא מנסה להתנגד. למחרת, לטענתה, היא קיבלה טלפון המודיע לה על סיום העסקתה. דיזל מכחיש את הטענות

טריילר לסרט "מהיר ועצבני 10"/באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט

אישה שעבדה כעוזרת לשחקן וין דיזל תובעת אותו, ומאשימה כי הוא תקף אותה מינית בזמן צילומי "מהיר ועצבני 5" בשנת 2010, ולאחר מכן, משלא נענתה לו, פיטר אותה. דיזל מכחיש את הטענות מכל וכל.

העובדת, אסטה ג'ונסון, הגישה את התביעה אתמול לבית המשפט בלוס אנג'לס. לפי עדותה, הוא לכאורה תפס אותה בכוח, חפן את שדיה ונישק אותה, בעוד היא מנסה להשתחרר מאחיזתו ומבהירה כי אינה מעוניינת בכך. הוא התעלם מכך, נטען, וניסה להרים את השמלה שלה, לפשק את רגליה ולהוריד לה את התחתונים, אך היא הצליחה להימלט לשירותים. עוד טוענת ג'ונסון כי הוא הצמיד אותה לקיר, הניח את ידה על איבר המין שלו, ולאחר מכן אונן מולה כשהיא מוצמדת לקיר. כמה שעות לאחר מכן, היא מספרת, היא קיבלה טלפון מסמנתה וינסנט, העומדת בראש חברת ההפקות וגם אחותו של השחקן, שהודיעה לה פיטוריה - אף שהיא הייתה בתפקיד רק ימים ספורים.

פרקליטו של דיזל דחה את הטענות המופנות נגדו. "זו הפעם הראשונה שהוא שומע על האירוע הזה יותר מ-13 שנה אחרי שהוא כביכול התרחש. יש ראיות ברורות שמפריכות לחלוטין את ההאשמות המשונות האלה", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully