וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן ריאיון לכאן 11 נשמעה אזעקה - אבי החטוף שנהרג סירב להתפנות לממ"ד

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 12:57

אבי שמריז, אביו של אלון שמריז שנהרג בשוגג מאש צה"ל לאחר שהצליח עם שני חטופים נוספים להימלט משבי חמאס בשג'אעייה, הצטלם לריאיון בכאן 11. במהלך הריאיון נשמעה אזעקה והוא סירב להתפנות לממ"ד: "מ-7 באוקטובר אני לא נכנס יותר לממ"דים. שיגנו עליי"

בווידאו: אחיו של אלון שמריז: "עשית הכל נכון. מי שהפקיר אותך גם רצח אותך"/מערכת וואלה!

אבי שמריז, אביו של אלון שמריז שנהרג בשוגג מאש צה"ל לאחר שהצליח בין עם שני חטופים נוספים להימלט משבי חמאס בשג'אעייה, התראיין למהדורת שישי של כאן 11. במהלך הריאיון שקיים עמו הכתב אמיר גרא החלה להישמע במקום אזעקה אלא ששמריז סירב בתוקף להתפנות למרחב מוגן. "אתם יכולים ללכת, אבל אני לא זז מפה", אמר לכתב ולצלם.

לאחר שכתב כאן 11, אמיר גרא, החליט להישאר איתו במקום ולא להתפנות, הסביר שמריז מדוע הוא לא מתגונן בממ"ד: "אני רוצה שתבין. מ-7 באוקטובר אני לא נכנס יותר לממ"דים. אני גמרתי להיכנס אליהם. הממשלה הזו צריכה להבין, לא נכנס יותר לממ"דים, שיגנו עליי. אם אני חוזר לכפר עזה, אין ממ"ד, אני הורס אותו. תדאגו שלא יירו עלינו טילים. אם הייתי מתנהג ככה לפני 20 שנה, לא הייתי עכשיו במצב הזה. זה לא מרגש אותי, שייפול".

שמריז שאל את כתב כאן 11 מדוע לא נכנס לממ"ד. בתגובה ענה גרא: "אני כבר לא יודע מה להגיד לך. אני איבדתי כל יכולת ופורפורציות להבין את המציאות הזו. אני רואה את הדברים, אני חש את הכאב שלך, אני חש את התסכול שלך ושותף אליהם, אבל אני לא יודע מה לעשות עם זה יותר".

לצד רבים ברשתות החברתיות ששיבחו את שמריז וכתב כאן 11, היו כאלה שחשבו שלפחות כתב כאן 11 היה צריך להראות דוגמא אישית: "עם כל הצער והאמפתיה לכאב של אב שכול, כתב וצוות צילום חייבים להתפנות בזמן אזעקה ולא להפוך את הנחיות פיקוד העורף להמלצה ועוד לעשות מזה היילייט בכתבה. זה שזה קרה בשידור הציבורי בכלל מקומם", כתב מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות', עינב שיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully