וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של סיינפלד על הביקור בארץ: "מעולם לא ראיתי את ישראל מאוחדת יותר"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 11:41

אשתו של השחקן והקומיקאי היהודי סיכמה את הביקור המרגש שלה ושל בעלה בישראל: "מה שאזכור יותר מכל זה את האנשים שפגשנו בישראל. זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את חמאס ולבנות ישראל טובה ובטוחה יותר"

אור ילין, בנו של עמוס ילין, משוחח עם ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי, 19 בדצמבר, 2023/יח"צ

אשתו של הקומיקאי הענק ג'רי סיינפלד, ג'סיקה סיינפלד, כתבה פוסט באינסטגרם שבו סיכמה את הביקור המרגש שלה ושל בעלה בישראל בעקבות טבח 7 באוקטובר.

"רצינו לראות במו עינינו את תוצאות מתקפת 7 באוקטובר. ראינו בתים שבהם משפחות עונו, נורו, הופגזו ונשרפו בחיים. עמדנו בשטח שבו מאות נערים בפסטיבל מוזיקה נרצחו ונחטפו. עם כמה שהיה כואב להיות במקומות הללו, מה שאזכור יותר מכל זה את האנשים שפגשנו בישראל. גיבורים שהצילו אלפי אנשים חיים. צעירים מניו יורק שהגיעו לעבוד בחוות כדי להחליף את מי שיצאו להילחם נגד חמאס. בני ערובה ששוחררו ומשפחות חטופים שעדיין בשבי שעברו טראומה אך עדיין מבקשים לעזור. אנשים יוצאי דופן שהתאגדו כדי לספק סיוע חירום באמצעות שירות אזרחי".

ג'רי סיינפלד במהלך ביקורו בקיבוץ בארי לאחר הטבח שעבר הקיבוץ בתחילת מלחמת עזה. 19 בדצמבר, 2023. נעם לניר,
סיינפלד בקיבוץ בארי/נעם לניר

"זה היה הביקור החמישי שלי בישראל, ומעולם לא ראיתי מדינה מאוחדת יותר. אנשים מכל תחומי החיים, מחיילים פצועים ועד משפחות של פעילי שלום שאמהותיהם, אבותיהם או אחיהם נרצחו או עדיין מוחזקים בשבי בעזה. זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את חמאס, לבנות ישראל טובה ובטוחה יותר, ועולם טוב יותר ובטוח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully