וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט התיעודי #NOVA הוא הדוקו הנצפה ביותר בתולדות yes

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 11:52

הדוקו של yes על הטבח שאירע בפסטיבל של שבט נובה, אותו הציעה החברה ללא תמורה לגופי תקשורת נוספים ששידרו אותו, זכה לנתונים יוצאי דופן המציבים אותו בראש רשימת הסרטים התיעודיים הנצפים ביותר מאז ומעולם

ניצולי מסיבת הטבע ברעים בהדלקת נר ראשון של חנוכה/שלומי גבאי

חברת yes חשפה (ראשון) כי הסרט התיעודי המדובר #NOVA הוא המסמך הדוקומנטרי הנצפה ביותר בתולדותיה. הודעה זו באה במקביל לכך שגופי תקשורת מרכזיים נוספים בישראל שידרו את הסרט, אותו כזכור הציעה yes בחינם לכלל אמצעי השידור בישראל.

הסרט התיעודי #NOVA של yes דוקו בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, הוא גם כמובן התוכן התיעודי הנצפה ביותר של החברה לשנת 2023, שזכה מאז שידורו ב-yes להדים רבים בארץ ובעולם. הסרט פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את הטבח שהתרחש בפסטיבל הטראנס של שבט נובה ב-7 לאוקטובר.

נובה סרט דוקו. יס דוקו,
מתוך הסרט נובה/יס דוקו

גיא לביא, מנהל ערוץ yes דוקו, מסר: "אמנם קשה מאד לשמוח בימים קשים אלה, אבל בהחלט הופתענו מנתוני הצפייה חסרי התקדים של #NOVA, שעלה גם בגופי שידור אחרים שהחליטו לאמץ את הצעת yes לשדר גם אצלם את הסרט ללא תמורה. בימים אלה אנחנו עובדים על הפצה נרחבת של הסרט בחו"ל, מתוך הבנה לחשיבות רבה לכך שצופים ברחבי העולם ייחשפו לסרט הזה, בפרט כאשר נדמה שבעולם יש נטייה לשכוח מה קרה לנו כאן ב-7.10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully