וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישה טורקיה הופיעה עם קפה של סטארבקס "הפרו-ישראלי" - ופוטרה

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 15:00

מגישת החדשות הטורקיה מלתם גונאי פוטרה מערוץ הטלוויזיה TGRT Haber שבו היא עובדת לאחר שהופיעה בשידור שלצדה כוס קפה של רשת בתי הקפה העולמית "סטארבקס", הנחשבת בטורקיה לפרו-ישראלית לאחר שגינתה את מתקפת חמאס על עוטף עזה

בווידאו: ארדואן בנאום מגנה רצח ישראלים, אבל אומר שישראל מבצעת טבח בעזה/צילום: רויטרס

מגישת החדשות הטורקיה מלתם גונאי פוטרה מערוץ הטלוויזיה TGRT Haber שבו היא עובדת לאחר שהופיעה בשידור שלצדה כוס קפה של רשת בתי הקפה העולמית "סטארבקס", הנחשבת בטורקיה לפרו-ישראלית לאחר שגינתה את מתקפת חמאס על עוטף עזה.

הערוץ פרסם גינוי חריף למעשה של המגישה ושל במאי העובד בערוץ והבהיר כי הוא מפסיק את החוזים שלהם. "אסור בשום פנים באופן למגישים בערוץ לפרסם באופן סמוי חברה כלשהי". עוד נמסר כי הערוץ "מכיר את הרגישויות של העם הטורקי בכל הנוגע לעזה ובכוונתנו להגן על אותן רגישויות עד הסוף".

מגישה טורקיה פוטרה בגלל כוס של סטארבקס. צילום מסך, צילום מסך
המגישה עם הקפה של סטארבקס/צילום מסך, צילום מסך

סטארבקס נחשבת בטורקיה לחברה פרו-ישראלית בעקבות סכסוך שפרץ בין העובדים להנהלת הרשת. זמן קצר לאחר אירועי 7 באוקטובר ופרוץ המלחמה בעזה, פרסם ארגון העובדים הודעת תמיכה עם פלסטין תוך שהוא מתעלם מהקורבנות הישראלים של הטבח המזעזע. בתגובה הגישה ההנהלה תביעה נגד ארגון העובדים בטענה שחבריו הפרו סימן מסחרי וכן בטענה שההודעה הכעיסה לקוחות של החברה ופגעה במוניטין שלה. ארגון העובדים הגיש בתגובה תביעה נגדית בטענה שהחברה תומכת בטרור ובאלימות. בטורקיה וברחבי העולם אף הופץ שאחד מבכירי סטארבקס הוא יהודי ורבים קראו להחרים את הרשת ולהפגין נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully