וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי "הכוכב הבא" סופדים לשאול גרינגליק שנפל בעזה: "גיבור יקר שלנו, העצב קשה מנשוא"

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 21:11

"הילד שהיה בי מת מזמן", שר שאול בן ה-26 רק לפני שלושה שבועות בתוכנית, מילים שמקבלות היום משמעות אחרת ומצמררת. קשת 12: "הלב נשבר". עדן חסון: "אני לא רוצה להאמין". רן דנקר: "קשה להאמין שלפני רגע שרת מולנו". צפו באודישן שלו מלפני שלושה שבועות

סרן (מיל') שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל, מופיע ב"הכוכב הבא" בקשת 12, בגרסת כיסוי לשיר "עטלף עיוור" שביצע במקור חנן בן ארי, זמן קצר לפני שנפל בקרב בצפון רצועת עזה/מתוך "הכוכב הבא", באדיבות קשת 12

סרן (מיל') שאולי גרינגליק שנפל היום בלחימה, הופיע בתוכנית "הכוכב הבא" של קשת 12 לפני כשלושה שבועות ושר את השיר "עטלף עיוור" של חנן בן ארי.

בקשת 12 הגיבו בעצב לבשורה. "הלב נשבר. משפחת קשת 12 וטדי הפקות כואבים את מותו של שאול גרינגליק, קצין לוחם בחטיבת הנח"ל שנפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. שאול השתתף בעונה הנוכחית של הכוכב הבא וריגש את כולנו", נמסר מהערוץ. "אנו מוסרים תנחומינו ומשתתפים בצערם העמוק של בני המשפחה והחברים. הפרק הבא של הכוכב הבא יוקדש לשאול. יהי זכרו ברוך".

שופט התוכנית עדן חסון ספד לו: "לא, אני לא רוצה להאמין. מה זה העולם הזה? איזה איש מדהים, שנון, זמר מעולה, זכיתי להכיר אותך מעט".

גם השופט רן דנקר כתב: "רואה את החדשות וכבר לא מסוגל. קשה להאמין שלפני רגע שרת מולנו, המוזיקה שלך, השירה שלך, והעיניים שלך נחקקו בזכרוני. אין לי מילים".

צפו באודישן המצמרר של גרינגליק:

גם שופטים נוספים בתכנית ספדו ללוחם. "זכיתי לפגוש את שאולי באודישן המרגש שלו לפני שלושה שבועות. אין מילים, הלב מתרסק כל פעם מחדש, כל אחד עולם ומלואו", כתב איתי לוי בחשבון האינסטגרם שלו. "משתתף בצער המשפחה, אשרי העם שאלו בניו. השם יקום דמו".

שירי מימון סיפרה כי "החדשות תפסו אותי בזמן שקילחתי את הילדה שלי, הסתכלתי על העיניים הקטנות והתמימות שלה שלא מבינות כמה אמא שלה עצובה, כל יום יותר נשברת מבפנים עוד קצת".

"שאול גיבור יקר שלנו, לא הספקנו להכיר אותך כמו שרצינו אבל זכינו לשמוע את הקול היפה והמנחם שלך. אני זוכרת את המשפחה שלך שמחה ומתרגשת בשבילך ועכשיו הם איבדו אותך, אי אפשר להבין...", הוסיפה, "נוח על משכבך בשלום. יקר שלנו, נזכור אותך לעד ואת כל החיילים שנלחמים בשבילנו".

אסף אמדורסקי כתב גם הוא באינסטגרם על גרינגליק. "בשורה איומה נחתה עלינו", כתב. "שאול גרינליק, בחור מתוק יפה עיניים מרעננה. שם אותנו, את כולנו לפני טובתו עצמו. עזב את תכנית הטלוויזיה ואת השירה וירד לעזה ללחום עם חבריו הגיבורים. שאולי נפל היום בקרב והעצב קשה מנשוא".

עוד בוואלה!

שלושה חיילים נהרגו בקרבות ברצועת עזה

לכתבה המלאה

בפוסט האחרון שפרסם בפייסבוק כתב: "דמיינתי את השנה הזאת אחרת, שנה של שאיפות והגשמת חלומות. עכשיו אני חי חלום ישן, להילחם בשביל המדינה ואנחנו כרגע באמצע הלילה... חלום חדש ואחר יצטרך לחכות קצת". הוא הודה על הפרגון - וגם על הביקורות: "מקווה שהתקופה הזאת חולפת ושתחלוף מהר. מבטיח להמשיך להילחם על המדינה הזאת שאני אוהב וגם על החלומות שלי בעתיד. כרגע יש רק דבר אחד בראש שלי וזה להמשיך להילחם בחושך עד שנראה את האור".

שאול, בן 26 מרעננה, קצין בגדוד 931 שבחטיבת הנח"ל, נפל היום בקרב בצפון רצועת עזה. לצדו נפל גם רס"ן שי שמריז, בן 26 ממרכז שפירא, מפקד פלוגה באותו הגדוד. דובר צה"ל התיר לפרסום הערב גם את שמו של רס"ר (מיל') מאור לביא, בן 33 מסוסיה, לוחם בגדוד 450 שבחטיבת ביסל"ח, שנפל היום בקרב במרכז רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully