וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל נתק ביחסים: התכנית של אופירה וברקוביץ' יורדת מהמסך

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:23

אחרי שנים של זוגיות מקצועית ברדיו ובטלוויזיה - התוכנית המשותפת של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יורדת מהמסך לאחר שנעדרה ממנו מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. ברקוביץ' ביקש לבטל את החוזה שלו בקשת. בקשת אישרו: "ברקו תמיד מוזמן לקחת חלק בתוכניות הערוץ"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

אחרי שנים של זוגיות מקצועית ברדיו ובטלוויזיה - התוכנית המשותפת של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' יורדת מהמסך לאחר שנעדרה ממנו מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. בשל נתק ביחסים בין השניים, הכדורגלן לשעבר ביקש לבטל את החוזה שלו בקשת. בנוסף, גם התוכנית המשותפת ברדיו צפויה להסתיים לאחר שמתחילת המלחמה כל אחד מהם שידר בנפרד, כך פרסם לראשונה העיתונאי רן בוקר.

בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה ומסרו: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ".

מאז אסון 7 באוקטובר ירדה התכנית המשותפת של אופירה וברקוביץ', כמו תוכניות רבות בקשת 12. מאז חזרה אופירה להגיש מדי פעם תוכניות בערב עם מגישים מתחלפים, ביניהם מעין אדם ואדווה דדון, ואילו אייל ברקוביץ' לא חזר אל מסך הטלוויזיה. ברקוביץ' סירב להצעת קשת לשדר במהלך המלחמה תוכנית במוצאי שבת ב-11 בלילה אלא התעקש לשמור על המשבצת בשישי ב-18:00. גורמים בקשת מסרו אז: "זו החלטה של ברקו בלבד. הוא בחר שלא לקחת את ההצעה מסיבותיו שלו".

אייל ברקוביץ בביקורת על חרדים, קטע מתוך "אופירה וברקוביץ'" של קשת 12. קשת 12, צילום מסך
אופירה וברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

התוכנית "אופירה וברקוביץ'" עלתה בשנת 2017, לאחר שהשניים כבר הגישו ביחד מ-2006 תוכנית ספורט פופולרית ברדיו. מהר מאוד הפכה התוכנית של השניים בקשת לאחת מתוכניות האירוח המצליחות בטלוויזיה והיא רשמה לעצמה הישגים גדולים וראיונות זכורים.

אופירה אסייג מסרה בתגובה: "מאז 7 באוקטובר כל החיים שלנו השתנו, המדינה השתנתה וגם אנחנו. כולי תקווה שהמלחמה הארורה הזאת תסתיים, שהחיילים יחזרו הביתה והחטופים יחזרו הביתה ונוכל כולנו לחזור לשגרה שפויה יותר. כל השאר פחות חשוב כרגע".

אייל ברקוביץ' אישר את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully