וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח של היוניקורן: הלהיט של נועה קירל הוא השיר הישראלי המושמע ביותר ב-2023

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 12:05

ברשימה מככבים בין היתר גם אגם בוחבוט, פאר טסי, עדן חסון, אודיה ואושר כהן. השיר המושמע ביותר מאז 7 באוקטובר הוא "עם ישראל חי" של איל גולן. במפתיע, האמן המושמע ביותר השנה הוא אריק איינשטיין, שהלך לעולמו לפני עשור

נועה קירל מבצעת את השיר "יוניקורן" בגמר אירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה/Corinne Cumming / EBU / כאן 11

השיר "יוניקורן" של נועה קירל, שייצג את ישראל באירוויזיון האחרון, הוא השיר המושמע ביותר ברדיו השנה - כך לפי נתוני אקו"ם המתפרסמים היום. אחריו ברשימה: "קופידון" של אגם בוחבוט, "אהבה חולה" של פאר טסי, "לאהוב אותך כל יום" של עדן חסון, "בלילות" של אודיה, "אהבה" של אושר כהן, "קרן שמש" של בניה ברבי, "עד שתבואי עד אליי" של עדן חסון בהופעה נוספת בעשירייה, "עטלף עיוור" של חנן בן ארי, והשיר "רונדלים" של סטטיק. השיר הלועזי המושמע ביותר הוא "Flowers" של מיילי סיירוס, ואחריו "I'm Good (Blue)" של דיוויד גטה וביבי רקסה, ו"Calm Down" של רימה וסלינה גומז. במקום הרביעי בדירוג הבינלאומי של אקו"ם מצא דווקא שיר של נטע ברזילי, "Everything".

לפי נתוני האיגוד, דווקא אריק איינשטיין, שהשנה מלאו עשר שנים למותו, הוא המבצע הישראלי המושמע ביותר. אחריו ברשימה: אייל גולן, שלמה ארצי, עדן חסון, שרית חדד, עומר אדם, שלומי שבת, עדן בן זקן, משה פרץ וחנן בן ארי. באקו"ם אף בדקו מה השירים המושמעים ביותר של איינשטיין, וזיהו שלהיטיו המובילים הם "גיטרה וכינור", "סע לאט", "יש בי אהבה", "עטור מצחך", "ילדים של החיים", "יומן מסע", "אני ואתה", "עוף גוזל", "כמה טוב שבאת הביתה" ו"מה איתי".

באקו"ם פילחו גם את השירים המושמעים ביותר מאז 7 באוקטובר, ואלו הם: "עם ישראל חי" של אייל גולן, "מולדת" של חנן בן ארי, "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי, "חורף 23" של אודיה ואיזי, "יהיה טוב" של יסמין מועלם, "תרקדי 7.10.23" של אושר כהן, "תחזור" של הפרויקט של עידן רייכל, "הבלדה למחכות" של נרקיס, "אחינו כל בית ישראל" של ליאור נרקיס ו"שמע ישראל" של דיוויד ברוזה וטל אברהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully