וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי שואה, כולם בעזה מחבלים": מייה שם מדברת לראשונה על השבי

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 13:18

מייה שם, ששוחרה משבי חמאס, התראיינה לחדשות 13. בראיון שישודר מחר במלואו היא מספרת למה החליטה לשבור שתיקה: "היה לי חשוב לשקף את המצב האמיתי על האנשים שחיים בעזה. מי הם באמת. חשוב לי שיבינו שעברתי שואה ושכולם שם מחבלים". צפו בהצצה

מייה שם/חדשות 13

מייה שם, ששוחרה משבי חמאס לאחר יותר מחמישים ימים שבהם שהתה בעזה, התראיינה לחדשות 13. בראיון שישודר מחר במלואו היא מספרת למה החליטה לשבור שתיקה: "היה לי חשוב לשקף את המצב האמיתי על האנשים שחיים בעזה, מי הם באמת ומה שעברתי שם. חשוב לי שיבינו שעברתי שואה ושכולם שם מחבלים. זה משפחות תחת חמאס. בדיעבד פתאום קלטתי שאני אצל משפחה, פתאום אני מתחילה לשאול את עצמי שאלות למה אני בבית של משפחה? למה יש פה ילדים? למה יש פה אישה?".

צפו בהצצה למעלה.

מייה שם. חדשות 13, צילום מסך
מייה שם/צילום מסך, חדשות 13

מייה נחטפה מהמסיבה ברעים, עליה פשטו ב-7 באוקטובר מחבלים רבים. בזמן חטיפתה ידה הימנית נפגעה קשה, והיא נותחה ברצועת עזה. בימים הראשונים למלחמה חמאס פרסם סרטון שלה מהשבי כחלק מהטרור הפסיכולוגי שהפעיל, שבו היא ביקשה לחזור לישראל ורואים טיפולים שעברה בזרוע.

לפני שבועיים חשפה שם באינסטגרם קעקוע חדש שעשתה ובו כתוב באנגלית "נחזור לרקוד שוב" לצד התאריך 7 באוקטובר 2023. "את התאריך הזה אף פעם לא אשכח", כתבה מייה בפוסט. "את הכאב והפחד, את המראות הקשים, את החברים שלא יחזרו ואת אלה שאנחנו חייבים להחזיר. אבל אנחנו עוד ננצח, אנחנו עוד נרקוד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully