וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד שווימר תקף את ארגוני הנשים: "יילחמו עבור כל קורבן - אלא אם הוא יהודי"

עודכן לאחרונה: 30.12.2023 / 9:34

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, שיתף שחקן "חברים" תחקיר של "ניו יורק טיימס" בנושא פגיעות מיניות שביצע חמאס במתקפת 7 באוקטובר. "מדוע רבים כל כך מסרבים להאמין - למרות כל הוכחות המצולמות והעדויות?" שאל שווימר, "איפה הזעם שלהם?"

בווידאו: תיעוד של החורבן שנותר אחרי הטבח במסיבת הטבע ברעים/צילום: יותם רונן

כוכב הסדרה "חברים", השחקן דיוויד שווימר, שיתף אתמול (שישי) בחשבון האינסטגרם שלו תחקיר של עיתון ה"ניו יורק טיימס" בנושא תקיפות מיניות שביצע חמאס במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר. בטקסט שכתב באינסטגרם פנה שווימר אל ארגונים ואקטיביסטים בנושא סיוע לנפגעי אונס. "הם יילחמו עבור כל קורבנות האלימות המינית - אלא אם הם יהודים".

שווימר פתח את דבריו ואמר כי כיהן בדירקטוריון של "קרן נפגעות האונס" במשך כמעט 20 שנה, ובמשך כ-30 שנה ייצג ודיבר עבור נפגעות ונפגעי תקיפות מיניות. "פגשתי את האנשים המדהימים והאמיצים ביותר בחיי דרך העבודה הזו: ילדים, בני נוער, גברים ונשים, שלא רק שרדו את התנאים הנוראיים ביותר שניתן להעלות על הדעת - אלא, עם הטיפול והטיפול הנכון, סירבו לתת לטראומה שלהם להגדיר אותם", כתב השחקן בחשבון האינסטגרם שלו.

דיוויד שווימר, שחקן "חברים". 30 בדצמבר 2023. Mike Blake, רויטרס
דיוויד שווימר, שחקן "חברים". 30 בדצמבר 2023/רויטרס, Mike Blake

"היבט אחד מכריע שלמדתי בשלב מוקדם על תהליך הריפוי, הוא שיש להאמין לניצולים. בלי קשר לגיל, לגזע, למין, לדת, לנטייה מינית, ללאום, לחינוך או מצב כלכלי", המשיך השחקן וכתב, "יש ארגונים ויחידים מדהימים שאני מחשיב כבעלי ברית בעבודה הזו. שבמשך שנים קמו ונלחמו למען ניצולי אונס ותקיפה מינית, ודורשים צדק - רבים מהם ניצולים בעצמם".

"ועדיין....", כתב שווימר ,"מדוע רבים כל כך מסרבים להאמין - למרות כל הוכחות המצולמות והעדויות - לנשים, ילדים וגברים שהותקפו באכזריות על ידי מחבלים ב-7 באוקטובר? איפה הזעם שלהם?"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שווימר תיאר כיצד בשבועות שלאחר המלחמה הבין שהאקטיביזם והתמיכה של רבים מהקולגות שלו, תלויה בדבר. "הם יילחמו בטירוף עבור כל קורבנות האלימות המינית - אלא אם הם יהודים". עוד הוסיף שווימר כי רבים מאותם אנשים מכחישים שתקיפות מיניות אלו בכלל התרחשו, "זו דרך נוחה להימנע מחמלה ומאחריות אישית", כתב והוסיף כי הוא מקווה שהמאמר ששיתף יגרום להם להבין שטעו.

"כפי שאותם אנשים יודעים יותר טוב מכולם, סירוב להאמין לניצולים גורם לטראומה נוספת", סיים שווימר את דבריו, "אבל הם יכולים להשתמש בקול שלהם עכשיו, וזה יהיה נהדר לדעת מי הם בעלי הברית האמיתיים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully