וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק הפורנו חתם על טיל ישראלי - ועומד בפני חרם מקהילת הלהט"ב בפורנו

1.1.2024 / 0:05

מייקל לוקאס חתום על להיטי פורנו גייז ענקיים - ועכשיו גם על טיל ששוגר לעזה, מה שעורר נגדו זעם בקרב חבריו לתעשייה. במקביל הוא פרסם סרטון של חיילי צה"ל מודים לו על "לילה מדהים"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הטריילר לסרט הפורנו "Men Of Israel"/lucasentertainment

הטיל הישראלי של כוכב הפורנו יכול לפגוע בקריירה שלו, ככה הגדירו ב"ניו יורק טיימס" את מצבו של מפיק הסרטים למבוגרים הפרו-ישראלי מייקל לוקאס. לוקאס, שמתמחה בעיקר בסרטים הומוסקסואלים, טוען שהקריירה שלו בסכנה כיוון שבימים אלה הוא קורבן למתקפה ממוקדת של כוכבי פורנו פרו-פלסטינים, מכיוון שצייץ תמונה של טיל של צה"ל לפני שיגור לעזה עם חתימתו.

"חחחחחח... אני אשכרה ביקשתי שיכתבו את השם שלי", צייץ לוקאס בן ה-51, הבעלים של חברת הפקות הפורנו Lucas Entertainment, ב-17 בדצמבר לצד תמונה של הטיל עליו היה כתוב "ממייקל לוקאס לעזה".

תגובת הנגד הייתה מהירה.

הטיל עם ההקדשה ממייקל לוקאס לעזה. michaellucasnyc, צילום מסך
הטיל עם ההקדשה ממייקל לוקאס לעזה/צילום מסך, michaellucasnyc

"כל מי שחושב שכתיבת מסרים על טילים היא סוג של השווצה הוא חולה ורק עוזר לרצח עם של אזרחים פלסטינים חפים מפשע", כתב כוכב הפורנו האיראני-אמריקאי שחרוק מוסווינג'אד ליותר מ-800,000 עוקביו בטוויטר, תוך שהוא מביא תמיכה בחמאס. יחד קריאה לחרם של לוקאס עם התגיות #boycottmichaellucas #boycottLucasEntertainment.

דמויות בולטות רבות נוספות בתעשיית הפורנו פרסמו קריאות דומות לזרוק את לוקאס מהתעשייה. "אני לא רוצה למשוך יותר תשומת לב לפוסט שלו; אני מוצא את זה גם עצוב וגם ראוי לגינוי. למי ששאל - אני לא אקדם יותר את העבודות שלי עם האולפן הזה, וגם לא אקבל הצעות עתידיות לעבוד איתם", הבטיח קייל אוברטון, העונה לשם הפורנו שון אקסבייר, ליותר מ-320,000 העוקבים שלו ב-X.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפיק את סרט הפורנו "הגברים של ישראל"

מייקל לוקאס, מפיק הפורנו שתומך בישראל. michaellucasnyc, צילום מסך
מייקל לוקאס, מפיק הפורנו שתומך בישראל/צילום מסך, michaellucasnyc

לוקאס, שהפיק ושיחק בסרטי פורנו מצליחים כמו "לה דולצ'ה ויטה של מייקל לוקאס" הוא כבר זמן רב תומך מובהק של ישראל והסרט שלו "Men Of Israel" היה סרט הפורנו הגדול הראשון בכיכובם של יהודים בלבד. ב-2012 הקים לוקאס חברת סרטי תעודה שבאמצעותה ביים והפיק את הסרט "מפשיטים את ישראל: הומואים בארץ המובטחת" שמתאר את חיי קהילת הלהט"ב בישראל.

"האנשים שמנסים לבטל אותי אינם אלא אנטישמים שפלים. אין הסבר אחר לשנאה כזו לישראלים ולתמיכה כזו באנשים שרצחו וירצחו יהודים והומואים בדרכים הכי ברבריות. אני לא נבהל מזה ואני לא אמחק את הציוץ - לא משנה כמה איומים אמשיך לקבל", אמר לפוסט לוקאס שמבקר בימים אלה בישראל.

והחיילים מודים לו

חיילי צה"ל מודים למייקל לוקאס/michaellucasnyc

לוקאס הפך אזרח ישראל ב-2009 וגם תרם לא מעט כסף למטרות ישראליות - עוד לפני ה-7/10, אולם הגביר את פעילותו ואת הבעת התמיכה בישראל מאז המתקפה. לאחרונה הוא אף שיתף סרטון באינסגרם שלו בו קבוצת חיילי צה"ל מודה לו במילים: "מייקל לוקאס, תודה רבה לך על הלילה המדהים שהיה לנו אתמול בערב ועל הנדיבות שלך. אנחנו אוהבים אותך. תודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully