וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל ברקוביץ' הצטרף רשמית לרשת 13, צפוי להגיש תכנית "בסגנון הפטריוטים"

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 13:45

ברקוביץ' מצטרף לרשת 13 אחרי הפרידה מאופירה אסייג ומקשת 12. ברקוביץ' יצטרף לרשת 13 בתחילת השנה החדשה ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה. גורמים: "יש כוונה שברקו יגיש תוכנית בסגנון 'הפטריוטים' של ערוץ 14"

אייל ברקוביץ' עומד דקת דומיה לזכר הדמוקרטיה הישראלית/מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת 12, 24 בפברואר 2023

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה - אייל ברקוביץ' מצטרף לרשת 13 אחרי הפרידה מאופירה אסייג ומקשת 12. ברקוביץ' יצטרף לרשת 13 בתחילת השנה החדשה ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה. גורמים בערוץ מסרו לוואלה! תרבות כי יש כוונה שברקוביץ' יגיש בערוץ תוכנית "בסגנון 'הפטריוטים'" שמגיש ינון מגל בערוץ 14.

בשש השנים האחרונות הנחה ברקוביץ' מדי שישי, יחד עם אופירה אסייג, את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, ומזה למעלה מ-15 שנים הוא מגיש ברדיו יחד עם אסייג את תכנית הספורט, מהפופולריות בישראל, אשר משודרת משנת 2011 ברדיו תל אביב מדי ערב. לאחרונה החל להגיש גם תכנית אקטואליה חדשה בתחנת הרדיו, בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב".

אייל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
אייל ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

השבוע פורסם כי אחרי שנים של זוגיות מקצועית ברדיו ובטלוויזיה - התוכנית המשותפת של אופירה אסייג וברקוביץ' יורדת מהמסך לאחר שנעדרה ממנו מתחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. ההסבר שניתן לכך היה נתק ביחסים בין השניים, שהוביל את הכדורגלן לשעבר לבטל את החוזה שלו בקשת. בקשת אישרו כי אייל ברקוביץ' ביקש לסיים את החוזה ומסרו: "נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ".

מאז אסון 7 באוקטובר ירדה התכנית המשותפת של אופירה וברקוביץ', כמו תוכניות רבות בקשת 12. מאז חזרה אופירה להגיש מדי פעם תוכניות בערב עם מגישים מתחלפים, ביניהם מעין אדם ואדווה דדון, ואילו אייל ברקוביץ' לא חזר אל מסך הטלוויזיה. ברקוביץ' סירב להצעת קשת לשדר במהלך המלחמה תוכנית במוצאי שבת ב-23:00 בלילה אלא התעקש לשמור על המשבצת בשישי ב-18:00. גורמים בקשת מסרו אז: "זו החלטה של ברקו בלבד. הוא בחר שלא לקחת את ההצעה מסיבותיו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully