וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששברה את הכתף ונעדרה שבועיים: יונית לוי שבה הערב אל המסך

עודכן לאחרונה: 31.12.2023 / 20:21

מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12 מעדה לפני שבועיים ברחוב ושברה את הכתף. הערב היא שבה למסך והגישה את המהדורה המרכזית, ולזרועה סד בעקבות הפציעה

דני קושמרו מפתיע את יונית לוי כשהוא מופיע בסוף המהדורה שהיא הגישה עם זר, במלאת 20 שנה לתחילת דרכה גמשית המהדורה המרכזית, ומפנה לסרטון שהוכן עבורה עם רגעים נבחרים מעבודתה העתונאית בחדשות 12/חדשות 12

התגעגעתם? יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, חזרה הערב אל המסך לאחר היעדרות של שבועיים והגישה את המהדורה המרכזית. לוי הופיעה כשלזרועה סד שחור, שמקבע את ידה השמאלית, וכמעט לא נראה על רקע בגדיה השחורים.

כזכור, יונית נעדרה בשבועיים האחרונים לאחר ששברה את הכתף כשמעדה ברחוב. את מקומה של המגישה בת ה-46 תפסו בשבועיים האחרונים חבריה להגשת המהדורה דני קושמרו וקרן מרציאנו.

יונית לוי עם סד לקיבוע היד. ללא, צילום מסך
יונית לוי עם סד לקיבוע היד/צילום מסך, ללא

בחודש ספטמבר האחרון התראיינה יונית לוי לתכניתו של ארז טל לציון 30 שנה להקמת קשת. בריאיון סיפרה יונית מדוע החליטה ללמוד איטלקית: "זה מרד הנעורים שלי. ככה חננות מורדות. ההורים שלי ממזרח אירופה. הם אנשים נפלאים ואוהבים, אבל יש משהו מאוד מזרח אירופאי. זה אומר שתמיד החינוך היה מאוד פרקטי: 'תלמדי מה שפרקטי, תעבדי בעבודה פרקטית ותקני בגדים פרקטיים'. מבחינתי, זה היה לעשות את הדבר הכי לא פרקטי שאפשר, אלא אם אני רוצה לעבור לאיטליה. רציתי ללמוד את השפה הכי יפה בעולם. התעקשתי, וזהו. כן, זה מרד בהוריי".

  • עוד באותו נושא:
  • יונית לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully