וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין אלאל חזרה לבמה לראשונה מאז הסרת הגידול. צפו בקטע מההופעה

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 0:09

"זה ערב מאוד מיוחד בשבילי", אמרה אלאל בתחילת הערב והזמינה את הקהל לשיר איתה ביחד. במהלך הערב הרימה בקבוק מים לכבוד השנה האזרחית החדשה. "שתהיה יותר טובה ושמחה, אמן. שכולם יחזרו הביתה". צפו בה מבצעת את "אין לי ארץ אחרת" ו"ארץ קטנה עם שפם"

קורין אלאל מבצעת את "אין לי ארץ אחרת" בהופעה במרכז ענב, תל אביב, 31 בדצמבר 2023/וואלה! תרבות

בערב האחרון של שנת 2023 הארורה, היה בכל זאת פרח מלבלב: הזמרת והיוצרת האגדית קורין אלאל הופיעה לראשונה הערב (ראשון) בתל אביב כחצי שנה לאחר שהקפיאה את כל הופעותיה בעקבות מצבה הרפואי. המופע הערב התקיים במרכז ענב, נקרא "שרים יחד" וכלל את להיטיה בעיבודים חדשים. זוהי למעשה ההופעה השנייה מאז ההקפאה שנאלצה לעשות, לאחר הופעה קטנה שקיימה באחרונה במצפה רמון עם ערן צור. בקרוב תקיים הופעה נוספת במועדון בארבי החדש בנמל תל אביב, גם בה תארח את ערן צור, שגם מפיק את המופע מוזיקלית, וכן את אסף אמדורסקי. צפו בקטע מההופעה הערב (מעל).

"קורין מרגישה טוב לשמחתי", אמרה לפני ההופעה הערב (ראשון) לוואלה! תרבות חן לי פישמן מנהלתה של אלאל, "היה לה גידול סרטני. הוציאו בניתוח את כולו. מבחינתנו זו איזושהי הצלחה. אבל בגלל שזה כזה טריקי, הסרטן הספציפי הזה, אז זה רק לקוות לטוב. מאז הניתוח היא בהחלמה, וזאת החלמה רצינית. כרגע היא לא בטיפול. אנחנו עוד לא יודעים מה התוצאות. עברו רק כמה חודשים, רק בעוד חודש-חודשיים יעשו עוד איזה צילום לראות מה המצב. כרגע אנחנו ממש לא יודעים וזה קרב פיפטי פיפטי. היא מרגישה טוב, היא רזתה והיא שמחה. כרגע אין לנו אבחנה. אנחנו אופטימיים".

"זה ערב מאוד מיוחד בשבילי", אמרה אלאל בתחילת הערב והזמינה את הקהל לשיר איתה ביחד. במהלך הערב הרימה בקבוק מים לכבוד השנה האזרחית החדשה. "שתהיה יותר טובה ושמחה, אמן. שכולם יחזרו הביתה - כל החטופים, החיילים והמפונים, כולם-כולם, למקום שלנו פה. אנחנו חזקים". אלאל זכתה לתשואות רבות מהקהל, ולפני ההדרן - "אין לי ארץ אחרת" - הוסיפה "אנחנו סוגרים את השנה הקשה הזאת".

קורין אלאל מבצעת את השיר "ארץ קטנה עם שפם" בהופעה במרכז ענב, תל אביב

קורין אלאל מבצעת את "ארץ קטנה עם שפם" בהופעה במרכז ענב, תל אביב, 31 בדצמבר 2023/שגיא בן נון
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב, 31 בדצמבר 2023. וואלה! תרבות, מערכת וואלה
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב/מערכת וואלה, וואלה! תרבות
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב, 31 בדצמבר 2023. שגיא בן נון, מערכת וואלה
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב/מערכת וואלה, שגיא בן נון
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב, 31 בדצמבר 2023. שגיא בן נון, מערכת וואלה
קורין אלאל בהופעה במרכז ענב, תל אביב/מערכת וואלה, שגיא בן נון

ביולי הודיעה אלאל על דחיית כל הופעותיה בחודשים הקרובים בעקבות הליך רפואי שהיא עוברת. "קהל יקר, בשל הליך רפואי שאותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים. תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר", כתבה.

לאחר מכן נודע כי הסיבה לביטול ההופעות שלה היא חשש לסרטן הלבלב, כך סיפרה אלאל בחדשות 12. אלאל פירטה ואמרה שהסיפור התחיל בכך ששוב ושוב נאלצה לבטל הופעות כי לא הרגישה טוב. היא נשלחה על ידי רופאה לסדרת בדיקות שהניבו חשד לסרטן בלבלב - אחד הקטלניים ביותר מפני שבדרך כלל הוא מתגלה רק בשלבים המאוחרים להתפתחותו. הרופא נתן לה ארבעה חודשים לחיות, סיפרה. אלאל נשאלה אם היה בה פחד אמיתי של סוף. "כן", ענתה. "עברתי כמה שבועות קשים כאלה של מחשבות כאלה, בטח. הייתי מאוד מסודרת. אמרתי 'אוקיי, אם זה זה, אז יש לי ארבעה חודשים". עם זאת, חשפה הזמרת, בהמשך הרופא שלה התקשר כדי לבשר שאולי לא מדובר בגידול סרטני ככלות הכל.

בתחילת אוגוסט נמסר מטעמה של אלאל כי עברה בהצלחה ניתוח בלבלב. מנהלתה של הזמרת, חן-לי פישמן, אמרה אז לוואלה! תרבות: "קורין עברה ניתוח ארוך בלבלב. היא תצטרך להיות חודש בחופשת מחלה אבל הכי חשוב שהניתוח עבר בהצלחה". באותה עת, אמרה מנהלתה, כי לא ידוע עדיין אם הגידול של אלאל סרטני או לא.

בסוף אוגוסט, אלאל הוציאה שיר חדש ואופטימי, "באתי קרוב" שמו. בשיר היא מארחת את המוזיקאי מכלוף, שכתב את המילים והלחין עם טל פורר, שגם הפיק מוזיקלית. השיר כולל את המילים: "כנראה ששכחנו לגשת, שהגשם יביא לנו קשת, מתוך האפור, כנראה שנפלנו ברשת, מנגינה עדינה מבקשת, לא צריך לעצור". בהודעה לעיתונות שנלוותה לסינגל נכתב כי השיר הוא "תזכורת לכולנו שלא משנה מה קורה לנו או מסביבנו, לפעמים אנחנו שוכחים שצריך לאהוב".

ב-3 באוקטובר אלאל הייתה אמורה להתארח בהופעה של מרסדס בנד במופע "רוק בפארק" בפסטיבל ראשון לציון, אך לא יכלה בסופו של דבר להשתתף במופע בגלל מצבה. במקום זאת, לקהל הוקרן סרטון ששלחה אלאל, ובו היא אומרת: "אהלן, כל כך רציתי להיות פה הערב עם מרסדס בנד ולהופיע אתכם, איתם, אבל אני עדיין לא יכולה. אני עוד חולה. אז תנו בראש, אתן ואתם, ובקרוב אנחנו נצטרף, אני והם. ביי, ערב נעים".

גל תורן, סולן מרסדס בנד, אמר על הבמה לקהל: "היתה לנו משאלה לעשות את ההופעה הזאת הערב עם קורין אלאל. אנחנו מעריצים אותה. כל שיר שלה זה פצצה אחת מהלכת. אנחנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם", ואז ביצעה הלהקה גרסת כיסוי ללהיטה "זן נדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully