וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן רוסי זוהה על המסך כחשוד לרצח בתיק שנסגר לפני 12 שנים

17.1.2024 / 0:10

השחקן הרוסי סרגיי בזנוב שגילם חבר בקבוצת פשע בסדרה הרוסית "מילה של ילד" זוהה ע"י אחד הצופים כחבר בכנופיה אמיתית, שעל פי החשד שדדה ורצחה איש עסקים לפני 12 שנים

הטריילר לסדרה " Слово пацана. Кровь на асфальте"/Wink.ru

זה לא הדבר הכי חכם לגלם חבר בקבוצת פשע בסדרת טלוויזיה, כשבעברך היית חבר בקבוצת פשע אמיית שחמקה מעונש לאחר שוד ורצח של איש עסקים במוסקבה. אחד העדים לאירוע ההוא צפה בסדרת טלוויזיה וזיהה שהשחקן על המסך לא רק מגלם עבריין - הוא כזה גם במציאות.

השחקן הרוסי סרגיי בזנוב, המוכר ברוסיה בזכות תפקיד משנה בסדרת הטלוויזיה "מילה של ילד - דם על האספלט" (Слово пацана. Кровь на асфальте), מצא את עצמו מעורב בתיק רצח משנת 2003. שירות העיתונות של בית המשפט אישר את מעצרו של השחקן החשוד כעת ברצח, מה שעורר גלים הן בחוגי המשפט והן בעולם הבידור.

על פי רשויות האכיפה, בזנוב השתתף לכאורה במבצע של כנופיות שתכננו לשדוד את איש העסקים אלכסנדר דזביייב, בבולשוי פוליארוסלבסקי ליין, מוסקבה. התקיפה הפכה קטלנית והסתיימה בירי בראשו של איש העסקים. חברי הכנופיה נמלטו מזירת הפשע עם התיק של איש העסקים ובו סכום נכבד של 900 אלף דולר. במשך 12 שנים החוקרים לא הצליחה לעלות על זהות העבריינים והתיק לא פוענח. בסופו של דבר התיק נסגר מחוסר ראיות, עד שאחד מצופי הסדרה פנה למשטרה עם עדות חדשה.

שחקן "מילה של גבר" חשוד ברצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שחקן "מילה של גבר" חשוד ברצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בהקבלה מפתיעה, בזנוב גילם בסדרה חבר בקבוצת פשע בשם "יוניברסם". אחד הצופים, שהיה עד גם בתיק של דזבייב, זיהה את התוקף לאחר שראה אותו על המסך ועדי ראייה נוספים לאירועי אותו יום אישרו את דבריו. לאחר אימות ומעקב של המשטרה, בזנוב (ששיחק דמות בשם דמיד בסדרה) נעצר בחשד לרצח.

לפי התקשורת הרוסית, אדם נוסף שעל פי החשד הוא שותפו של בזנוב נעצר גם הוא. השניים כפרו באישומי הרצח.

עם מעצרו של בזנוב, מקרה הרצח הלא מפוענח מלפני 12 שנים חזר אל אור הזרקורים. מעצרו מעלה שאלות לגבי מידת מעורבותו בפשע, אופי הכנופיה שלכאורה לקח בה חלק וכיצד הדמות שלו על המסך עשויה להשפיע על פעולותיו מחוץ למסך.

עוד בנושא:
כוכבת טיקטוק נמצאה אשמה ברצח המאהב של אמה הנשואה

מחריד: מפתח הגוף רצח את אשתו לשעבר - בשידור חי ברשת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן רוסי זוהה על המסך כחשוד לרצח בתיק שנסגר לפני 12 שנים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בזנוב סירב להודות באישומי הרצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ של "אסור לפספס" >>>


נציג בית המשפט המחוזי זמושבורצקי אמר: "הוא לא שחקן מאוד מפורסם. הוא שיחק בסדרת הטלוויזיה 'מילה של ילד. דם על האספלט' במספר סצנות. בית המשפט בחר לעצור אותו למשך חודשיים כאמצעי מניעה, והוא יהיה כלוא עד ל-20 בפברואר 2024".

מבקר הטלוויזיה של OBOZ.UA הסביר מדוע לא כדאי לצפות בסדרה הרוסית "מילה של ילד", שמבצעת לטענתו רומנטיזציה לגנגסטרים וברית המועצות - ופסיכולוג הסביר מדוע ילדים אוקראינים "מכורים" לפרויקט השערורייתי. משרד התרבות באוקראינה כבר ביקש מבלוגרים שלא להפיץ או לתמוך בפופולריות של הסדרה, שכן הם "משחקים לידי האויב".

גם הבמאית והתסריטאית האוקראינית מריסיה ניקיטיוק השמיעה קול נגד הסדרה, כיוון שלדבריה מתנהלת כיום מלחמה על הזהות בה האוקראינים "מפסידים באופן חלקי".

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully