וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד יערי צחק בשידור כשעמית סגל דיבר, זומן לבירור - והתנצל

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:41

הפרשן לענייני ערבים של חדשות 12, תועד כשהוא צוחק בלגלוג בזמן שעמית סגל דיבר בשידור על החלטת בג"ץ לבטל את צמצום עילת הסבירות. הוא זומן לבירור אצל המנכ"ל ולאחר מכן התנצל: "אני מצר על האירוע באולפן - לא התאפקתי מצחוק למשמע הוויכוח באולפן ללא כוונה לפגוע"

אהוד יערי צוחק מול עמית סגל/חדשות 12

אהוד יערי, הפרשן לענייני ערבים של חדשות 12, תועד כשהוא צוחק בלגלוג בזמן שעמית סגל דיבר בשידור על החלטת בג"ץ לבטל את צמצום עילת הסבירות. לפי דיווח של העיתונאי רן בוקר, לאחר שהמקרה תועד ברשתות החברתיות הוא נקרא לבירור אצל המנכ"ל אבי ויס והתנצל על המקרה.

בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, הסביר אהוד יערי: "רק להרגיע: אני מצר על האירוע באולפן - לא התאפקתי מצחוק למשמע הוויכוח באולפן ללא כוונה לפגוע באיש. לא חשדתי שיש תמונה מלאה של האולפן".

ההתנצלות אולי לא סיפקה את הפרשן הפוליטי של חדשות 12 שעשה בהמשך לייק לציוץ חריף נגד אהוד יערי: "יערי זה הדפוק שמאיים על שרה שמעירה לרמטכ"ל? משהו אצלו משובש לחלוטין".

אמש כאמור פסל בית המשפט העליון בפסיקה דרמטית את החוק לביטול עילת הסבירות ברוב של 8 שופטי בג"ץ שהתנגדו לחוק מול 7 שתמכו בו. מדובר בפעם הראשונה מקום המדינה שבה בג"ץ מתערב בחקיקת יסוד. בנוסף קבע בג"ץ בדעת רוב (12 מתוך 15 שופטים) כי נתונה לו הסמכות לקיים ביקורת שיפוטית על חוקי יסוד, ולהתערב במקרים חריגים וקיצוניים שבהם הכנסת חרגה מסמכותה המכוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully