וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes תעניק מלגות ליוצרי סרטים על הטבח - ובהמשך הם ישודרו בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:52

חברת yes משיקה פרויקט עם מכללת ספיר לזכרו של יהב וינר ז"ל שנרצח בטבח 7 באוקטובר במסגרתו תעניק מלגות להפקת סרטים אודות אירועי 7 לאוקטובר שיצרו סטודנטים של המכללה, ויעלו לשידור ב-yes

טריילר "הילד"/go2films

חברת yes מכריזה על השקת פרויקט יצירה עם מכללת ספיר שבעוטף עזה - "יהבים", לזכרו של יהב וינר ז"ל, חבר סגל בית הספר לקולנוע של המכללה, שנרצח בשבת השחורה. במסגרת הפרויקט תעניק yes תמיכה כספית באמצעות מלגות להפקת 10 סרטים קצרים שיצרו סטודנטים בבית הספר לקולנוע בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, אודות האירועים שהתרחשו בשבת השחורה או בעקבותיה ויעלו בהמשך לשידור ב-yes. סרטים אלו יוגדרו כפרויקט הגמר של הסטודנטים, והם יזכו בנוסף גם לתמיכה ומנטורינג של אנשי התוכן של yes בתהליך היצירה, עד לשלב עלייתן למסך.

סלפי של יהב וינר ואשתו שי-לי עטרי. באדיבות המשפחה
יהב וינר/באדיבות המשפחה

פרופ' סמי שלום שטרית, ראש בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר, מסר: "חטפנו מכה קשה בשבת השחורה ההיא ונהיה שותפים לשיקום השכונה שלנו בנגב המערבי. הסטודנטים שלנו, יחד עם המנחים והמנחות ונשות ואנשי yes, לוקחים אחריות לספר את הסיפור מבפנים. זה יהיה פסיפס אינטימי מרתק של סיפורים קטנים שיעבירו את ההלם, הטראומה, ההתמודדות וההתאוששות".

רבים מהסטודנטים במכללה הם תושבי העוטף וחוו על בשרם את האירועים הקשים שהתרחשו באזור ב-7 לאוקטובר. יהב וינר ז"ל, היה אחראי על קשרי החוץ של בית הספר לאומנויות הקול והמסך במכללת ספיר ויוצר מחונן בפני עצמו. סרטו "הילד", זמין לצפייה ב-yes VOD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully