וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכויות פקעו - והופץ טריילר ראשון לסרט אימה בכיכובו של מיקי מאוס

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:17

יממה לאחר פקיעת הזכויות של חברת "דיסני" על גרסתו המוקדמת של מיקי מאוס, היום שוחרר טריילר לסרט אימה שבה רוצח סדיסט במסכה, הלבוש כמו מיקי מאוס, מאיים לרצוח חבורת צעירים

דיסני 100 - חלום שמתגשם/דיסני

יממה לאחר פקיעת הזכויות של חברת "דיסני" על גרסתו המוקדמת של מיקי מאוס, יש מי שמשתמש כבר בדמות לצרכים אחרים. היום (שלישי) הופץ טריילר לסרט אימה חדש בשם Mickey's Mouse Trap ("מלכודת העכברים של מיקי") שבה רוצח סדיסט במסכה, הלבוש כמו מיקי מאוס, מאיים על חבורת צעירים. הסרט צפוי לצאת לאקרנים במרץ 2024.

בהצהרה מטעם מפיקי הסרט מובהר כי לא מדובר בהפקה של דיסני. "זה לא סרט של דיסני או הפקה של דיסני. זה לא קשור לדיסני או מאושר על ידי דיסני. הסרט הזה עושה שימוש אך ורק בדמות של מיקי מאוס מהסרט 'ספינת הקיטור ווילי משנת 1928".

הטריילר מראה חבורת צעירים שנמצאים בתוך פארק שעשועים ומאוימת על ידי רוצח במסכת העכבר המפורסם. הבמאי ג'יימי ביילי מסר: "רק רצינו לעשות קצת כיף. אחרי הכול, זה מיקי מאוס שרוצח אנשים. זה הזוי. רצנו עם זה, היה לנו וכיף ואני חושב שזה ניכר בתוצאה". הסרט הופק על ידי פול וויטני, מארק פופג'וי, אלכסנדר גאוסמן ואנדרו אגופסוביץ', ו-Filmcore's Mem Ferda כשותפים להפקה".

בתקציר לסרט נכתב: "זהו יום ההולדת ה-21 של אלכס, אבל היא תקועה בפארק השעשועים במשמרת מאוחרת כשחבריה מחליטים להפתיע אותה. אבל אז רוצח במסיכה, שלבוש כמו מיקי מאוס, מחליט לשחק איתם משחק משלו - שאותו היא חייבת לשרוד".

באופן עקרוני הזכויות על דמותו הראשונה של מיקי מאוס כבר היו אמורות להסתיים 56 שנה אחרי שנת ההוצאה של הסרט הראשון בכיכובו, אך חברת דיסני הפעילה לחץ כבד כדי שהזכויות יישמרו שוב ושוב עד ל-95 שנים מהצגתו לראשונה, כלומר 2023. כעת, עם תחילת שנת 2024, דיסני ויתרה על הזכויות והתוקף לא יוארך יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully