וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צפוי שיקום ארוך": שחקנית סרטי מארוול נפצעה קשה מאוד בתאונת פגע וברח

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 9:20

שחקנית בסרטי מארוול, קרי ברנאנס, נפצעה באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בניו יורק. ברנאנס שיחקה בשורה של סרטים של מארוול, ביניהם "הפנתר השחור"

טריילר לסרט "הפנתר השחור: ואקאנדה לנצח"/באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

שחקנית בסרטי מארוול, קרי ברנאנס, נפצעה באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בניו יורק. ברנאנס שיחקה בשורה של סרטים של מארוול, ביניהם "הפנתר השחור".

התאונה הקשה אירעה אור לבוקר יום שני בעיר ניו יורק. נהג בן 44 התהפך עם רכבו על המדרכה בעיר ופגע בארבעה הולכי רגל, ביניהם ברנאנס. הפצועים הועברו לבתי החולים. מצבה של ברנאנס מוגדר קשה מאוד אך יציב. "משפחתה אסירת תודה על האהבה והתמיכה שהם מקבלים מאז התאונה הקשה הבוקר בניו יורק", מסר איש יחסי הציבור של השחקנית. "הם מודים לאלוהים שהבן שלה בן ה-8 חודשים לא היה איתה. היא זוכה לטיפול מצוין וכעת היא אמורה לעבור דרך ארוכה של שיקום. משפחתה מבקשת מכולם לשמור אותה במחשבות ובתפילות שלכם בעת הזו".

קרי ברנאנס ברננס מארוול. אינסטגרם, צילום מסך
ברנאנס אחרי הפציעה/צילום מסך, אינסטגרם

ברנאנס בת ה-29 העלתה לאינסטגרם תיעוד שלה פצועה וחבולה בבית החולים. בפוסט נכתב מטעמה כי היא נפצעה קשה בתאונה וסובלת מכאבים אך מודה לכולם על הדאגה והתפילות. "היא שברה עצמות ושיניים ותודה לאל שהיא בחיים. תשעה אנשים נפצעו בתאונת פגע וברח הזו, ביניהם גם שלושה שוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully