וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצינור" חילקו בשידור חי בקלאוות אחרי חיסול עארורי, הרשת סערה

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 10:21

בתכנית של גיא לרר ברשת 13 "חגגו" את חיסולו של בכיר חמאס בביירות בחלוקת בקלאוות. פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד אמר בשידור: "לכל אחד מאלה שיחוסלו, אני אוכל עוד בקלאווה". ברשת נמתחה ביקורת: "המלחמה הזאת הורסת אותנו מבפנים"

בווידאו: סגן מנהיג חמאס אל-עארורי חוסל בביירות 02 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סערה ברשת לאחר שבתוכניתו של גיא לרר ברשת 13 "חגגו" את חיסולו של סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סלאח אל-עארורי, בביירות - בדרך לא שגרתית. פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהשתתף בפאנל לצד כתבי הערוץ, שלף חבילת בקלאוות, פתח אותן ואמר שכך הוא יחגוג את מותו של בכיר החמאס.

חדאד פנה כאמור למנחה גיא לרר ואמר לו: "לא רק שאני אחגוג, גם אחלק בקלאוות". בזמן שחדאד פתח את עטיפת המתוקים, לרר צחק ואמר: "לא נוהגים לעשות את זה באולפנים", אך חדאד קטע אותו, פנה למצלמה, ואמר: "והנה אני יודע שזו מצלמה 5, אני רוצה להגיד לכל אותם מנהיגים של חמאס - לכל אחד מאלה שיחוסלו, אני אוכל עוד בקלאווה".

המעשה של חדאד באולפן "הצינור" עורר מיני-סערה ברשתות החברתיות, שכן הוא מזכיר את הדרך שבה בעזה חוגגים פיגועים. מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" תקף את "הצינור" ואת המגיש שלה: "ממש מפתיע שבאולפן של גיא לרר חילקו בקלאוות לרגל חגיגות החיסול. תנו לו גימיק והוא ינרמל גם שתיית דם בקשית".

מזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר יריב אופנהיימר כתב: "המלחמה הזאת הורסת אותנו מבפנים". גולש אחר הוסיף: "ועל זה נאמר - כל יום שעובר דומים לאויבינו יותר". אחר צייץ: "משפשף את העיניים. באמת חילקו עכשיו בקלאוות באולפן 13 לרגל החיסול בבירות?". הגולש יעוז סבר הוסיף: "גיא לרר האהבל אשכרה חילק עכשיו בקלאוות באולפן שלו? מה אנחנו בחמאס? אלוהים. הרעיון הוא לנצח את החמאס, לא להצטרף אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully