וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה ענקית בשידור חי: רביב דרוקר "חיסל" את אהוד אולמרט

3.1.2024 / 19:55

הפרשן הפוליטי של חדשות 13 ראיין בתכניתו "איזור בחירה" את רה"מ לשעבר אהוד אולמרט על חיסול סגן מנהיג חמאס סלאח אל-עארורי. בתחילת הריאיון, בפנייה לאולמרט, כשל דרוקר בלשונו ואמר: "חיסול אולמרט זה חיסול חכם?". אולמרט הופתע וחברי הפאנל התפוצצו מצחוק. צפו בפדיחה

רביב דרוקר כושל בלשונו בריאיון עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בתכנית "איזור מלחמה" ברשת 13/חדשות 13

פדיחה ענקית בשידור חי לרביב דרוקר. הפרשן הפוליטי והמגיש של חדשות 13 ראיין הערב (רביעי) בתכניתו "איזור בחירה" את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, בעניין חיסולו אמש של סגן מנהיג חמאס סלאח אל-עארורי.

בתחילת הריאיון, בפנייה לאולמרט, כשל דרוקר בלשונו ואמר בטעות: "חיסול אולמרט זה חיסול חכם?". אולמרט נראה מופתע ושאל: "חיסול?". חברי הפאנל של התכנית התפוצצו מצחוק. כעבור כמה שניות קלט דרוקר כי התבלבל, נראה נבוך ואמר: "היום אני באמת...". אולמרט אמר: "שמעתי אותך נכון?". דרוקר: "אני מתנצל מקרב לב. אני בטוח שתעקוץ אותי בחזרה. חיסול אל-עארורי. לי אין אפילו את האוזנייה של נסראללה" ואז האשים את חברי הפאנל: "כל האנשים פה מבלבלים אותי. סליחה". אולמרט חייך באלגנטיות, ואמר: "אז בוא תחזור על השאלה". דרוקר חזר על השאלה והפעם באופן תקין: "חיסול אל-עארורי זה חיסול חכם?". צפו בפדיחה של דרוקר (מעל).

אל-עארורי חוסל אמש בתקיפת כטב"ם ישראלי ברובע הדאחיה בביירות - כך אמרו בארגון הטרור הפלסטיני ובכלי תקשורת בלבנון. בכירי הזרוע הצבאית של חמאס בלבנון, עזאם אקרע וסמיר אפנדי, חוסלו גם הם בפיצוץ לצד ארבעה אנשים נוספים, גם הם חברי חמאס. לפי הדיווחים, שלושה טילים פגעו במשרד של חמאס בפרבר של בירת לבנון, הנחשב למעוז חיזבאללה. בתיעודים מהזירה נראה מבנה עולה באש, וכמה כלי רכב בוערים. בתיעוד אחר ממצלמות אבטחה נראה הבזק בשמיים. המונים נראו מתגודדים במקום, וכוחות הביטחון סגרו את הגישה אליו.

חמאס ספד לאל-עארורי בתור אחד מאדריכלי הטבח ב-7 באוקטובר, וכאחד מראשי "ההתנגדות" ברצועת עזה ובגדה. מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה אמר כי החיסול של סגנו "לא ישפיע על דרכה של המהפכה ועל הסלמתה" ואמר כי זהו "מעשה טרור" והפרה של ריבונות לבנון. בהמשך דווח בערוץ אל-ערביה הסעודי כי חמאס הודיע על הקפאת כל השיחות לשחרור חטופים ולהפסקת אש עד להודעה חדשה. ישראל סירבה להתייחס באופן רשמי לדיווחים על עארורי, הגורם הבכיר הראשון בלשכה המדינית של חמאס שמחוסל מאז פרוץ המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully