וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית גליניס ג'ונס ("מרי פופינס") הלכה לעולמה בגיל 100

עודכן לאחרונה: 5.1.2024 / 8:34

ג'ונס הייתה מועמדת לאוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר לשנת 1960 על הופעתה בסרט "אנשי השקיעה" אך התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כגברת בנקס ב"מרי פופינס" משנת 1964

השחקנית הבריטית גליניס ג'ונס, אחת מכוכבות הסרט הקלאסי "מרי פופינס", הלכה לעולמה בגיל 100. מנהלה מסר כי השחקנית הלכה לעולמה בביתה שבלוס אנג'לס: "גליניס פילסה את דרכה בחיים בחוכמה והיא השפיעה על חיי מיליונים", מסר. "האור שלה זרח במשך 100 שנה. היום הוא יום עצו להוליווד. אנחנו אבלים לא רק על מותה של גליניס היקרה, אלא על סוף תור הזהב של הוליווד".

ג'ונס הייתה מועמדת לאוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר לשנת 1960 על הופעתה בסרט "אנשי השקיעה" ומועמדת לפרס גלובוס הזהב לשחקנית המשנה על הופעתה בסרט "דוח הרוכל". עם זאת, היא התפרסמה בעיקר בזכות תפקידה ב"מרי פופינס" של דיסני משנת 1964, שם גילמה את ווינפריד בנקס, לוחמת זכויות הנשים ואם משפחת בנקס אליה נשלחת מרי פופינס לשמש כאומנת.

ג'ונס נולד בדרום אפריקה ב-1923. היא הופיעה לראשונה בקולנוע בגיל 15 בסרט "רכיבה דרומית". מאז השתתפה בעשרות סרטים, ביניהם כאמור "אנשי השקיעה" שעליו הייתה מועמדת לאוסקר. בשנת 1995 השתתפה בקומדיה הרומנטית "בזמן שישנת", לצד סנדרה בולוק. בשנת 1973 זכתה בפרס טוני על תפקידה במחזמר "מוזיקת לילה זעירה".

הופעתה הקולנועית האחרונה הייתה בשנת 1999 בסרט "סופרסטאר" בתפקיד סבתה של התלמידה מרי קתרין גלאגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully