וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שעורר סערה: גיא הוכמן הוזמן לעזה על ידי סמח"ט, בצבא זועמים

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 10:33

הקומיקאי העלה סרטון שלו מתוך רצועת עזה תחת הכותרת "בלוג תיירות בעזה" שבו הוא מסייר במבנה נטוש שעליו כתוב גרפיטי "מלון גוש קטיף". בצה"ל טענו כי הכניסה שלו לעזה נעשתה ללא תיאום, אולם הוכמן מכחיש ומתעקש שסמח"ט הכניס אותו לשטח

גיא הוכמן בעזה/אינסטגרם צילום מסך

הקומיקאי גיא הוכמן העלה ביום חמישי סרטון הומוריסטי שלו מתוך רצועת עזה תחת הכותרת "בלוג תיירות בעזה: POV" שבו הוא מסייר במבנה שנכבש על ידי צה"ל בסמוך לחוף עזה שעל קירותיו נכתב "מלון גוש קטיף". בסרטון עובר הוכמן בין החדרים וצוחק על התנאים שלו ועל רמת התשתיות. בצה"ל טענו כי הכניסה של הוכמן לתוך עזה נעשתה ללא תיאום וללא אישור, אולם הוכמן הכחיש את הדבר והבהיר כי הוכנס לשטח על ידי בכיר צבאי.

מדובר צה"ל נמסר כי הכנסתו של גיא הוכמן לרצועת עזה "בוצעה שלא בסמכות ובניגוד להנחיות בנושא. מדובר באירוע חריג, אשר תוחקר וטופל, והנהלים בנושא הובהרו".

מטעמו של גיא הוכמן נמסר: "לא רק שגיא הוכמן נכנס באישור צבאי ולא פעל על דעת עצמו. הוא נכנס לשמח את הלוחמים שהזמינו אותו וכה צריכים את זה בהפוגות הלחימה. גיא מקדיש את כל זמנו ומרצו ב-3 החודשים האחרונים בהלעלות את מורל החיילים ויעשה כך ככל שיידרש, בכל מקום ובכל גזרה".

הסרטון עצמו זכה לביקורת ברשתות החברתיות. מזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר יריב אופנהיימר צייץ: "גיא הוכמן שעשה צחוקים מההריסות בעזה. יוסף חדאד מחלק באולפן בקלאוות על חיסול. גיבורי התרבות החדשים של תקשורת המיין סטרים. אחר כך אל תתבכיינו כשבן גביר יהיה כאן ראש ממשלה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא הוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully