וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד החוץ יקרין לשגרירים את הדוקו של yes על "נובה"

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 12:00

משרד החוץ יקיים ביום רביעי הקרוב אירוע הקרנה מיוחד של הדוקו המדובר של yes, NOVA#, עבור דיפלומטים זרים, שגרירי מדינות מרחבי העולם ועיתונאים מכלי תקשורת בינלאומיים. שר החוץ ישראל כץ: "ביקשנו להקרין את הסרט שיראו כנגד אילו מפלצות אנחנו נלחמים"

נובה סרט דוקו. יס דוקו,
נובה/יס דוקו

במסגרת מאמצי ההסברה הישראלים יקיים משרד החוץ ביום רביעי אירוע הקרנה מיוחד של "NOVA", הדוקו המדובר של yes עבור דיפלומטים זרים, שגרירי מדינות מרחבי העולם ועיתונאים מכלי תקשורת בינלאומיים. בתום ההקרנה יתקיים פאנל מיוחד עם במאי הסרט דן פאר, מנהל ערוץ yes דוקו גיא לביא ומני אבירם מנכ"ל "קסטינה תקשורת", שהפיקה את הסרט.

שר החוץ ישראל כץ מסר: "אני מודה ל-yes ולקסטינה תקשורת על הפקת הסרט על פסטיבל נובה. מאות נרצחו ונחטפו מפסטיבל מוזיקה רק בגלל שהם יהודים, באחד מהפשעים הברבריים ביותר מאז מלחמת העולם השנייה. ביקשנו להקרין את הסרט לכל השגרירים, שיראו כנגד אילו מפלצות אנחנו נלחמים".

נובה סרט דוקו. יס דוקו,
נובה/יס דוקו

בשבוע שעבר חשפה yes כי תוך זמן קצר בלבד מאז עלה לאוויר, הפך הסרט למסמך הדוקומנטרי הנצפה ביותר בתולדותיה. הודעה זו באה במקביל לכך שגופי תקשורת מרכזיים נוספים בישראל שידרו את הסרט, אותו כזכור הציעה yes בחינם לכלל אמצעי השידור בישראל, לאור חשיבותו.

הסרט התיעודי #NOVA של yes דוקו בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, הוא גם כמובן התוכן התיעודי הנצפה ביותר של החברה לשנת 2023, שזכה מאז שידורו ב-yes להדים רבים בארץ ובעולם. הסרט פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את מה שהתרחש בפסטיבל הטראנס של שבט נובה ב-7 לאוקטובר. חלק ניכר ממאמצי ההפקה מרגע היציאה לדרך ועד להגעתו לשידור הוקדש כדי לאתר את המצולמים בסרטונים ולקבל את אישורם, כמו גם את בני המשפחה של אלו שנרצחו על ידי המחבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully