וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר הרפתקאות טיפולי לילדים: מתגברים על החרדה עם אדם ודייגו

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 13:29

הפסיכולוג החינוכי רועי ליס הוציא לאור את ספרו "אדם ודייגו ביער המחשבות המפחידות" - ספר הרפתקאות טיפולי הבנוי על פי פרוטוקול הטיפול הקוגניטיבי - התנהגותי בחרדות בילדים

כריכת הספר אדם ודייגו ביער המחשבות המפחידות. יח"צ,
כריכת הספר אדם ודייגו ביער המחשבות המפחידות/יח"צ

רועי ליס, פסיכולוג חינוכי מומחה, ומומחה בטיפול קוגניטיבי - התנהגותי (CBT) בילדים ובני נוער, הוציא לאור לפני מספר שבועות את ספרו "אדם ודייגו ביער המחשבות המפחידות", ספר הרפתקאות טיפולי הבנוי על פי פרוטוקול הטיפול הקוגניטיבי - התנהגותי בחרדות בילדים, שנכתב בהשראת דייגו, כלב הגולדן רטריוור של רועי.

הספר, המיועד לילדים מגיל 6 ומעלה (למרות שע"פ תגובות אוהדות שקיבל המחבר, גם ילדים צעירים יותר נהנו מהסיפור ולמדו ממנו), מתאר את אדם, שנשאר בבית ביום גשום ונתקף חרדה בעת שהמתין לשובם של הוריו. כלבו הנאמן דייגו נחלץ לעזרתו, והשניים יצאו להרפתקה מרתקת ביער המחשבות המפחידות, ממנה חזר ובאמתחתו ארגז כלים ויכולות להתמודדות עם החרדה והתגברות עליה.

הספר, מתאים בעיקר לתקופה זו, בה ילדים (כמו גם הוריהם) מתמודדים עם מציאות מאתגרת במיוחד. רועי, לאחר שקיבל כבר בבוקר ה- 8 באוקטובר מיילים מהורים אסירי תודה, שציינו כי הספר עזר לילדיהם להתמודד עם החרדות שעלו בשבת השחורה, פנה לאתר "עברית" וביקש לפתוח את הגרסה הדיגיטלית של הספר ללא עלות, על מנת שיהיה נגיש לכל ילד. מאז כבר למעלה מ-15,000 ילדים בישראל נעזרו בספר.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן>>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully