וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר TV תשדר את סרטי הסטודנטים של מכללת ספיר

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 14:14

פרטנר יוצאת במיזם חדש עם המכללה האקדמית ספיר, במסגרתו ישודרו בפרטנר TV סרטים נבחרים של סטודנטים מבית הספר לאומנויות הקול והמסך

פרטנר יוצאת במיזם חדש עם המכללה האקדמית ספיר, במסגרתו ישודרו בפרטנר TV סרטים נבחרים של סטודנטים מבית הספר לאומנויות הקול והמסך. במסגרת שיתוף הפעולה ישודרו 13 סרטים אשר יעלו לשידור ב-10 בינואר כאשר מדי ערב יוקרנו שני סרטים בערוץ הסרטים, שיעלו בהמשך גם ב-VOD.

בין הסרטים שיוקרנו: הסרט "מקלטים" של רחל אלברט ומצ'יק יאנקובסקי, העוסק בחברה הישראלית החיה תחת שגרת חירום, באמצעות מעקב אחר מקלטים שונים בארץ ובדרום בפרט. חיים פרי, אחד מגיבורי הסרט, הוא תושב ניר עוז בן 79 שנחטף לרצועת עזה.

סרטים נוספים שיוקרנו: "בין המגרשים" של רומי מנחם המוקדש לזכרו של ליאור וייצמן, בוגר מכללת ספיר ומעצב הפסקול של הסרטים. בשבת השחורה יצא ליאור לאימון הבוקר שלו ברכיבה על כביש 34 ונורה ונרצח למוות; "סאשקה" של יאנה לרנר, העוסק בהתבגרותו של נער בן 13 משדרות בצל גיוס אחיו ומבצע צוק איתן; "אנשים ישנים והמים גם כן" - זוכה הסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר בפסטיבל היהודי בסן פרנסיסקו.

חיים פרי נחטף בקיבוץ ניר עוז. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חיים פרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המכללה האקדמית ספיר ממוקמת בשדרות, פחות מ-4 קילומטרים מהגבול עם עזה. זהו המוסד האקדמי היחיד באזור העוטף, בו לומדים כ-8,000 סטודנטים. לפני מספר ימים נפתחה שנת הלימודים בצל המלחמה באופן מקוון. בשבת 7 באוקטובר ספגה המכללה מכה קשה לאחר שסטודנטים, אנשי סגל, בוגרים ובני משפחות נחטפו או נרצחו ומאות פונו מבתיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully