וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי נפצע קשה בלחימה בעזה, הוא הועבר לבית החולים בישראל

8.1.2024 / 21:01

משפחתו של הזמר והשחקן שמשרת במילואים מאז 7 באוקטובר עדכנה כי נפצע קשה במהלך הלחימה בעזה. הוא הוטס לבית החולים שיבא תל השומר, שם הוא מורדם. קרוב משפחתו לוואלה! תרבות: "לא נשקפת סכנה לחייו". כשעה לפני שנפצע אמר לחדשות 12: "עם ישראל חי, אוהב אתכם בבית"

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ

הזמר והשחקן עידן עמדי נפצע קשה בלחימה במרכז רצועת עזה. הוא הוטס לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, שם הוא מורדם. עמדי עבר ניתוח להוצאת רסיסים מגופו. קרוב משפחתו אמר לוואלה! תרבות כי הוא אכן נפצע קשה אך לא נשקפת סכנה לחייו.

ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי הסדרה "פאודה" בה מככב עמדי, מסרו: "עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להילחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת פאודה מוסרת למשפחות הפצועים רפואה שלמה".

השר חילי טרופר כתב: "עידן עמדי, אחי היקר והגיבור, אוהב אותך וכפי שסגרנו מחכה לקפה שאחרי המלחמה. ואחרי שתתאושש מהפציעה הקשה שלך היום. עמדי הוא אחד, יחיד ומיוחד. עמדי, מתפללים לרפואתך ולרפואת כל הפצועים".

המוזיקאי שלמה ארצי כתב: "לעידן חברי היקר, האהוב והאמיץ. מאחל לך החלמה מהירה. דואג לך ואוהב אותך ומחכה כבר לבוא ולבקר אותך כשאתה בריא וחזק".

זיו שילון כתב: "אח יקר, מתפללים לשלומך. איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהילה כבר 80 יום הוא כבר נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם".

גם חברי להקת "התקווה 6" העלו פוסט שבו התפללו לשלומו של הזמר.

בריאיון שהעניק לכתב חדשות 12 ניצן שפירא, כשעה לפני שנפצע, אמר עמדי: "אני בסדר, קצת עייפים. זה מוזר לראות אותך פה בתוך הדבר הזה, פתאום אתה מרגיש לי כל כך נקי, אני לא יודע איך להתנהג עם זה". לאחר שנשאל על המנהרות שהלוחמים חושפים, אמר: "הזוי מה שבנו פה - מטורף. הפעילות פה זה בתוואי מאוד מרכזי. מצאו פה קילומטרים של מנהרות חפורות ואמל"ח מיוחד. אנחנו עסוקים ביומיים האחרונים בלהשמיד את זה". לבסוף העביר מסר לאזרחים בבית: "עם ישראל חי. אנחנו עובדים פה קשה בשביל הביטחון של כולם. אנחנו אוהבים אתכם. יש פה כל כך הרבה כוחות, אנשים מדהימים, קצת מוזר שנתפסתם דווקא אליי. אוהב אתכם בבית".

עוד בוואלה!

"אלוהים, בבקשה תעזור לו": סלבס מתפללים לשלומו של עידן עמדי

לכתבה המלאה

מאז 7 באוקטובר עמדי עוטה מדים ומשרת במילואים, בין השאר במלחמה בתוך רצועת עזה עצמה. בין השאר הוא העלה סטורי לאינסטגרם מביקור שקיים בכפר עזה וכתב שאסור בשום מחיר להפסיק להילחם נגד חמאס. עמדי, שאת שירותו הסדיר עשה בחיל ההנדסה, אף תועד בפיצוץ של בניין בעזה, שלח מסר מחזק והקדיש את הפיצוץ לקורבנות הטבח ולחבריו שנפלו במהלך הלחימה.

עידן עמדי נפגש עם הרמטכ"ל הרצי הלוי. דובר צה"ל
עידן עמדי נפגש עם הרמטכ"ל הרצי הלוי לפני הכניסה לעזה/דובר צה"ל

לאורך כל הקריירה שלו, עמדי - מהזמרים האהובים והמצליחים בישראל - מזוהה עם שירותו הצבאי. הוא פרץ כמתמודד בתכנית "כוכב נולד" עם השיר המקורי "כאב של לוחמים", שאף נבחר כשיר השנה. עמדי הקליט חמישה אלבומי אולפן, ולפני כחצי שנה הוציא גם גרסת אנפלאגד לאלבומו האחרון, "זוכר כמעט הכול". הוא גם כיכב בטלוויזיה כמסתערב ולוחם עז בסדרה "פאודה". הוא נשוי למרים, ואב לשני ילדים קטנים, שהאחרון שבהם נולד בחודש מאי 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully