וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיף שחזירות הבר יבכו ולא אמהות לחיילים": הריאיון המטורלל בערוץ 14 קורע את הרשת

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 10:33

חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק, התראיין אתמול לערוץ 14 ושם אמר כי על ישראל להכניס חזירי בר מחיפה לתוך מנהרות ומבנים ממולכדים בעזה: "אני מעדיף שאלף חזירות בר יבכו על הגורים שלהן מאשר אמא יהודיה אחת שתקבור את בנה". מהר מאד הגיעו הבדיחות

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ

חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק, התראיין אתמול לערוץ 14 ושם פרש את תכניתו המבצעית למלחמה בעזה - הכנסת חזירי הבר מחיפה לתוך מנהרות חמאס ברצועה. הוא אף הדגיש שהתוכנית הועבר לשולחנו של הרמטכ"ל הרצי הלוי.

"אני מציע להכניס מאות חזירי בר למנהרות ולמבנים ממולכדים ובכך להפחית הרג של חיילי צה"ל", אמר קארטניק בריאיון שהפך לוויראלי. "בחיפה יש שפע של חזירי בר שגורמים נזק עצום לתושבים ולפי ההצעה שלי נשלח אותם לרצועת עזה במשאיות והם אלו שייכנסו למבנים ממולכדים ולמקומות מסוכנים. אני מעדיף שאלף חזירות בר יבכו על הגורים שלהן מאשר אמא יהודיה אחת שתקבור את בנה בהר הרצל. פניתי לראשת העיר חיפה עינת קליש רותם ולצערי היא כמו תמיד - טרילילי טרללה. יותר חשוב לה חיי החזירים מאשר החיילים".

@haifakrayot

"ראשת העיר חיפה קצת טרילילי טרללה": חבר מועצת העיר חיפה, קיריל קארטניק, הגיש לראש העיר עינת קליש הצעה להעביר את אלפי חזירי הבר שנמצאים בעיר ומטרידים את התושבים לרצועת עזה: "יוכנסו למנהרות ומבנים ממולכדים וייצמצמו הרג של חיילים"

♬ צליל מקורי - חדשות חיפה והקריות

הריאיון, כצפוי, הפך לבדיחת היום ברשתות החברתיות. העיתונאי בן כספית שיתף אותו וכתב: "הדבר הזה שודר?!".

אחד הגולשים העיר שמדובר ברעיון שהציע בכלל אנטולי מפרק המלחמה של "קופה ראשית". בתגובה קארטניק כתב לו: "הם העתיקו ממני. אני הצעתי את זה לפני חודש".

הגולש שהעלה את הריאיון לטוויטר כתב: "יש עכשיו בערוץ 14 את האייטם הכי מטורלל שראיתי מיימי בטלוויזיה, מדבר מישהו שמאשים את ראש העיר חיפה שחיי החזירים יותר חשובים לה מחיי החיילים, כי היא לא הגיבה לרעיון שלהעביר את החזירים מחיפה למנהרות בעזה". גולש נוסף ענה לו: "הקביעה על אייטם הכי מטורלל בערוץ 14 נכונה בדיוק לשניה בו היא מתפרסמת. סמוך עליהם שכבר יביאו משהו חדש". אחד הוסיף: "חכה לפטריוטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully