וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיסיהו יקיים הופעה בישראל שהכנסותיה ייתרמו למטה החטופים

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 13:56

הזמר והמוזיקאי היהודי אמריקאי, החרדי לשעבר, יגיע השבוע לביקור הזדהות בישראל, במהלכו יסייר בעוטף, יבקר בבתי חולים ויופיע במועדון רדינג בתל אביב ב-17 בינואר, במטרה להעלאת המודעות ולגייס תרומות עבור מטה החטופים

מתיסיהו. סאם סירס,
מגיע לתמוך. מתיסיהו/סאם סירס

הזמר והמוזיקאי היהודי אמריקאי מת'יו פול מילר, המוכר בכינויו מתיסיהו, ישוב לישראל להופעה שהכנסותיה ייתרמו למטה החטופים. ההופעה תתקיים ב-17 בינואר במועדון רדינג 3 בתל אביב. על הפקתה חתומה לייב ניישן ישראל.

מתיסיהו יגיע כבר השבוע לביקור הזדהות בישראל, במהלכו גם יסייר בעוטף ויבקר בבתי חולים. הופעתו, שמטרתה העלאת מודעות וגיוס תרומות עבור מטה החטופים, תתקיים לאחר לא מעט ביקורים שלו בעבר בארץ, שיתוף פעולה עם שורה אמנים מקומיים והבעת תמיכה בישראל בעולם. כשהופיע בספרד, תנועת ה-BDS ניסתה למנוע את הופעתו והוא בתגובה הניף את דגל ישראל על הבמה מול מפגינים ושר את "Jerusalem".

מאז פריצתו ב-2005 כזמר רגאיי אורתודוקסי-דתי, הספיק לעבור תהפוכות שונות גם מוזיקלית וגם בהשתייכות לקהילה החרדית. בדצמבר 2011 הציג בפרופיל הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא מופיע ללא זקן וכתב כי הוא כבר לא "סופרסטאר רגאיי חסידי". לאחר מכן אמר בריאיון כי מדובר בתהליך של "התבגרות דתית" וכי הוא "עדיין נאמן ליהדות ולחיפוש האמת במסגרת ההלכה ושמירת המצוות". עם זאת, בשנת 2012 החל להופיע ללא כיפה.

לאחר השבעה באוקטובר הוא הופיע בעצרת למען החזרת החטופים בוושינגטון וערך הופעות בקמפוסים ומרכזים יהודיים ברחבי ארצות הברית. בהופעה בתל אביב יבצע מלהיטיו לצד חומרים מאלבומו הבא שיעסוק גם בזהות היהודית שלו ובזיקתו לעם ישראל.

מחיר כרטיס: 149 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • מתיסיהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully