וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה היא רוקדת בחתונות": אסי עזר מביך את רותם סלע בשידור

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 15:40

בפרק של "הכוכב הבא" שישודר הערב בקשת 12 מדברים אסי ורותם על הורים מביכים, ובעוד רותם טוענת שהיא לא אמא מביכה, אסי מבהיר לה שהיא ועוד איך כזו - ואף מדגים לה כיצד היא רוקדת ומביכה את עצמה בחתונות. צפו

אסי ורותם הכוכב הבא/קשת 12

אחת המתמודדות הבולטות בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" היא מוריה אנג'ל, בחורה דתייה בת 27 שמי שמלווה אותה פעם אחרי פעם, אודישן אחרי אודישן, הוא אביה.

בתוכנית שתשודר הערב אחרי החדשות בקשת 12 מדברים צמד המגישים, אסי עזר ורותם סלע, בהתרגשות על האבא שמגיע בקפדנות לכל ביצוע של בתו מוריה - עד שזה מגיע לרגע שבו אסי מחליט להביך את רותם. "תראה איזה חמוד אבא שלה, איך הוא מגיע לכל תוכנית", אומרת רותם לאסי. "היא מסתכלת עליו בגאווה וזה מהמם כי בדרך כלל ילדים מובכים מההורים שלהם".

"בצדק מובכים כי אנחנו אנשים מביכים", עונה לה אסי, אך רותם לא מסכימה איתו: "אני האימא הכי קולית שיש בתבל ועדיין הילדים שלי חושבים שאני מביכה". אסי משיב לה: "את בדיוק כמו כל האמהות שחושבות שהן קוליות לגמרי", ורותם עונה: "לא, אני באמת קולית. אתה נורמלי? אני מביכה?". "ברור", משיב לה אסי. "ראיתי אותך באירועים איך את רוקדת. את מביכה, נקודה". בשלב זה קם אסי מכיסאו ומחקה את האופן שבו רותם סלע רוקדת באירועים ובחתונות לקול צחוקה.

צפו למעלה בקטע המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully