וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון פרנס עוזב את גלי צה"ל אחרי 23 שנה: "רוצה לעבוד במקום שמעריכים אותי"

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 14:59

מגיש הרדיו והטלוויזיה הוותיק שמעון פרנס עוזב אחרי יותר מ-20 שנה את גלי צה"ל ועובר לתאגיד. פרנס לוואלה! תרבות: "פרשתי לגמלאות לפני שנתיים ומאז התחושה שלי שבגלי צה"ל עושים לי טובה שמעסיקים אותי אחרי גיל הפנסיה". גלי צה"ל: "מודים לו מאוד"

שמעון פרנס. שי אוקנין
שמעון פרנס/שי אוקנין

מגיש הרדיו והטלוויזיה הוותיק שמעון פרנס עוזב אחרי יותר מ-23 שנה את גלי צה"ל. מאז שנת 2001 נמנה פרנס על צוות עורכי ושדרני התחנה והוא עורך ומשדר בה תוכניות שונות ומגוונות. "לא הועזבתי אלא עזבתי אחרי 23 שנה", מבהיר פרנס בשיחה עם וואלה! תרבות. "החלטתי לעזוב את התחנה בגלל מפח נפש. במקום זה אומצתי על ידי התאגיד של כאן ואני הולך לקבל שם תכנית".

פרנס: "ממלא מקום מפקד גלי צה"ל דני זקן הוא מינוי זמני, כולם יודעים למה הוא מונה ואיך הוא מונה. זקן לא היה אפילו בעשרת הראשונים בוועדה המקצועית שבחרה מפקד לגלי צה"ל. בקיצור, זקן קרא אותי אליו לפני כחודש ואומר לי, 'פרנס, אני מוריד לך את התוכנית של שבת'. 'למה', אני שואל. 'זאת תכנית לא טובה?'. 'לא', הוא אומר, 'זאת תכנית טובה, אבל אני רוצה לשנות את כל לוח השידורים של גלי צה"ל בשבת'. הוא מינוי זמני, אפילו לא מפקד קבוע, והוא כבר רוצה לעשות מהפכות בלוח השידורים. כחלק מהמהפכה הוא לוקח לי את התכנית של שבת. השאיר אותי רק בשעה אחת בשישי.

"פרשתי לגמלאות לפני שנתיים ומאז התחושה שלי שבגלי צה"ל עושים לי טובה שמעסיקים אותי אחרי גיל הפנסיה. תודה רבה, יש לי מה להציע, אל תעשו לי טובה שאתם מעסיקים אותי. זו תחושה שלא מעריכים את מה שיש לי לתרום. סוד הקסם של גלי צה"ל זה שילוב בין הוותיקים לחבר'ה הצעירים שבאים לעשות תקשורת. התחושה שלי שלא אכפת להם שאלך הביתה. אני רוצה לעבוד במקום שמעריכים אותי. ואז צץ לי רעיון לנסות לקבל את המשבצת של שבת ברשת ב'. פניתי לתאגיד, והם הביעו רצון ונכונות, והנה זה קורה מה-27 בינואר ברשת ב' בשבת בין 12 ל-14".

שמעון פרנס. חינוכית 23
שמעון פרנס/חינוכית 23

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "גלי צה"ל מודה לשדרן הוותיק שמעון פרנס על כל פועלו העשיר בתחנה במשך השנים ומכבדת את בחירתו לצאת לדרך חדשה. אנו מאחלים לו המון הצלחה".

פרנס החל את דרכו הרדיופונית בקול ישראל. בהמשך הגיש תוכניות על מוזיקה יוונית ומזרחית ברשת ג' וברשת ב' וכן את התוכנית "ציפורי לילה" בגלי צה"ל. פרנס הגה את הרעיון מאחורי התוכנית "בטברנה", והגיש אותה בערוץ 1 ובערוץ 2. עד נובמבר 2014 הגיש תוכנית יומית בשם "שש בערב עם שמעון פרנס" בגלי צה"ל. לאחר מכן הגיש מדי יום שישי תוכנית שבועית בשם "העונג השישי" וכן תוכנית שבועית בשם "על החתום" בשבת צהריים. לאחר מכן הגיש תוכנית בשם "העונג השביעי" מדי שבת בצהריים.

בנוסף לעבודותיו ברדיו ובטלוויזיה הוא משמש כמנחה ומספר סיפורים במופעים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully