וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינון מגל הפריע שבמסיבת נובה "רקדו עם פסל בודהה" וברשת זעמו עליו: "מתפרנס משנאה"

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 16:44

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, אמר אתמול בשידור שמאוד הפריע לו שהמבלים במסיבת הנובה רקדו לצד פסל של בודהה - ועורר סערה גדולה ברשתות החברתיות. ציון נאנוס: "בדרך כלל זה שקובע את השפל החדש הוא ינון מגל". אחרי הסערה מגל הבהיר: "לא התכוונתי לפגוע"

ינון מגל/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, אמר אתמול בשידור שמאוד הפריע לו שהמבלים במסיבת הנובה רקדו לצד פסל של בודהה - וכצפוי עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות.

"עבר מספיק זמן בשביל שאני אוכל להגיד את מה שיושב לי על הלב כבר הרבה זמן - לי מאוד מאוד מאוד הפריע שאנשים רקדו שם עם פסל של בודהה", אמר בשידור בערוץ 14. הקטע עלה לרשתות החברתיות והוא חטף ביקורת חריפה. עיתונאי חדשות 12 ציון נאנוס צייץ: "בכל פעם שחשבנו שהגענו לתחתית החבית, נהג לומר מוטי קירשנבאום, שמענו דפיקה מלמטה. ובדרך כלל זה שקבע את השפל החדש היה ינון מגל. איזה זבל של בן אדם".

עמוד הטוויטר "תקווה" צייץ: "באחד הערבים הקשים ביותר בתקופה האחרונה, ינון מגל שובר שיאים של עצמו. אין לנו שום דבר מחוכם להעיר על זה. לצפות ולכאוב". מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות' עינב שיף הוסיף: "ינון מגל: מאוד-מאוד-מאוד הפריע לי שאנשים רקדו בנובה עם פסל של בודהה. למה לא עם פסל של ביבי?". צייצן נוסף כתב: "ינון מגל מתפרנס מהשנאה וההסתה. בכל פעם שאתם מתייחסים אליו כאילו שתרמתם לו כסף".

התסריטאי אדר מירום כתב: "פרדוקס ינון מגל: כשמוחאים לו כפיים - הוא בטוח שהוא גאון ועף על עצמו. כשצועקים לו בוז ומבקרים אותו - הוא בטוח שהוא גאון, כי הוא הראה לשמאלנים מה זה, הבוז רק הוכיח את צדקת דבריו, ועף על עצמו. במח המגלומני של ינון הוא תמיד המנצח. הפתרון היחיד - התעלמות מוחלטת. אבל זה כל כך קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לאור הסערה הבהיר ינון מגל בטוויטר: "לא הבנתי מה פיד שמאל כל כך התרגש מכך שאמרתי שהפריע לי שאנשים בנובה רקדו עם פסל של בודהה. כן. אני יהודי. דוס. אמוני. רליגיוזי. ופסל של בודהה מסמל עבורי עבודה זרה. וזה מפריע לי. פשוט. מותר לי?".

הכתבת הדתייה אפרת פינקל ענתה לו: "אתה לא יותר דוס מכל הדוסים שזעו בחוסר נוחות. לא מתעסקים עם המתים, לא מדברים עליהם ולא מבקרים אותם, ודאי לא כשהם פיזית נרצחו על קידוש השם. זה לא מכבד אותך".

גולש אחר כתב לו: "בוקר טוב ינון. אם זה כל כך מפריע לך שאזרחים רקדו עם סמל של בודהה למה זה לא מפריע לך שראש הממשלה שלך מחלל שבת בפרהסיה ואוכל במסעדה לא כשרה?? הכל בשביל הצביעות וההסתה ינון?? תתבייש חסר עמוד שדרה שכמותך".

(עדכון 16:30) לאור הסערה, כתב ינון מגל הבהרה בעמוד הטוויטר שלו: "נבקש לכתוב כמה דברים, היות וכותרות פייק וסיבובים פוליטים עושים שימוש שקרי בדברי וכוונותי. א. כמובן שלא האשמתי אף אחד מהמסיבה. ב. כמובן שלא באתי בטענות לאף אחד. ג. כמובן שלא היתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד.
ד. וכמובן שאני מכבד ומוקיר את זכרם של הנרצחים הקדושים במסיבה. ה. בחודשים האחרונים היתה לי הזכות לראיין ולשתף את סיפורם הטראגי הבל יתואר של הניצולים ובני משפחות הנרצחים, כולל הבוקר.
יהי זכרם ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully