וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנסיית השכל, נעם רותם ורונה קינן: מה צפוי השנה בפסטיבל "המגבר"?

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 12:12

פסטיבל "המגבר" יתקיים השנה זו הפעם השלישית וגם הפעם הוא יכלול חמישה ימים גדושים בתשע הופעות, ביניהן הפקות ייחודיות לפסטיבל ואירועים מיוחדים. יופיעו: נעם רותם, רונה קינן, רונית שחר, סטלה גוט, כנסיית השכל ועוד ועוד

כנסיית השכל מפעל הפיס - אורך/עריכה: גלעד מן מנהיים

פסטיבל "המגבר" יתקיים השנה זו הפעם השלישית וגם הפעם הוא יכלול חמישה ימים גדושים בתשע הופעות, ביניהן הפקות ייחודיות לפסטיבל ואירועים מיוחדים. בכולם תככב הגברת הראשונה של הרוק: הגיטרה.

מה צפוי בפסטיבל? נעם רותם יחגוג 30 שנות יצירה ויארח את שלומי שבן, רונה קינן ושי צברי, רונית שחר תחזור לאלבום הבכורה "שלום לתמימות" ותארח את איה זהבי פייגלין, סטלה גוט תארח את עמיר לב, כנסיית השכל תחגוג 30 שנה לאלבומם השני "קח שירים" ותארח את שמעון אדף, יפעת בליסאנו סולנית להקת הזאבות תשיק אלבום סולו ראשון ותארח את ערן צור, רון עשהאל יארח את שי טרא ליטמן, מאור כהן ובום פם לראשונה במופע משותף, פורטיס במופע צוהריים מיוחד "אין קץ לילדות" לכל המשפחה, פיטר רוט מארח את עלמה גוב.

הפסטיבל יתקיים במרכז עינב לתרבות תל אביב בין 13-17 בפברואר. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 65 שקל ל-159 שקל. הפסטיבל הוא הפקה משותפת של המון ווליום ומרכז ענב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully