וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם פערו פה כשחני נחמיאס ויהודה אליאס הפכו לזוג. עכשיו יש להם הפתעה נוספת

בשיתוף תומאי הפקות בע"מ

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 15:27

מתוך הזוגיות המתחדשת של הזוג המפתיע של הביצה, נולד "להתאהב מחדש" - מופע מוסיקלי חדש ומחמם לב הכולל כמה משירי האהבה היפים שנכתבו: "אנחנו שומעים אנשים שרים איתנו ורואים אותם מתנועעים על הכיסא. הקהל צמא לקצת הסחות דעת"

בווידאו: קטע מהמופע המשותף של חני נחמיאס ויהודה אליאס/יח"צ

אומרים שכשהתותחים רועמים המוזות שותקות. מסתבר שלא תמיד זה ככה. בשקט בשקט, תוך כדי ימי הלחימה צומח כאן אחד ממופעי המוסיקה החמים של השנה - "להתאהב מחדש" עם חני נחמיאס ויהודה אליאס בליווי הרכב נגנים.

"להתאהב מחדש" הוא מופע מוסיקלי חדש מרגש ומחמם לב של הזוג המפתיע של הביצה, שנולד מתוך הזוגיות המתחדשת.

"להתאהב מחדש" - המופע המשותף של חני נחמיאס ויהודה אליאס. יח"צ,
סגרו מעגל אחרי 35 שנה. חני ויהודה/יח"צ

חני נחמיאס ויהודה אליאס שיחקו לפני 35 שנים יחד במחזמר "סאלח שבתי" בהבימה. יהודה היה בנו הבכור של סאלח, שמעון שבתי. חני גילמה את בת שבע הופשטטר, העובדת הסוציאלית מן הקיבוץ. השניים התאהבו והתחתנו בהצגה.

ההצגה "סאלח שבתי" הסתיימה, כל אחד הלך לדרכו, נשארה חברות חמה ופגישות ארעיות באירועים שונים או מאחורי הקלעים במופעי מחווה. לפני כשנה וחצי השניים החלו להופיע יחד במופע משירי יורם טהר לב, האהבה פרחה והם הפכו לזוג שוב. הפעם בחיים.

חני, שהתראיינה אחרי גירושיה ואמרה שאיש לא ייכנס לחייה שוב ואיש לא ישאיר אצלה מברשת שיניים, מצאה לו מקום למברשת השיניים וגם עמוק בלב.

בווידאו: קטע מהמופע המשותף של חני נחמיאס ויהודה אליאס/יח"צ

"כשנולד הרעיון למופע משותף, חשבנו שהכי נכון יהיה לשיר על אהבה", אומרים חני ויהודה. "בחרנו בקפידה שירי אהבה מהיפים שנכתבו על ידי יוצרים ישראלים וגם שירים מתורגמים, ובקטעי המעבר אנחנו מספרים סיפורים אישיים מתובלים בהרבה הומור. יהודה הוא סטנדפיסט מולד. הוא מצחיק אותי עד דמעות".

בין השירים במופע ניתן למצוא את 'עוד סיפור אחד של אהבה' שכתב והלחין עוזי חיטמן ואת השיר 'שוב' שכתבה דפנה עבר הדני והלחין שמוליק קראוס ושנינו חשנו שהוא כאילו נכתב ממש עבורנו. יש גם שיר מתורגם מרוסית בשם 'מאוהב בך עד דמעות', שיצא כסינגל בביצועו של יהודה לפני כמה שנים. את המילים כתב מקס שפקס לבקובסקי והלחן הוא של איגור קרוטוי. גם אחד משירי האהבה היפים ביותר שנכתבו לארצנו הקטנה יהיה במופע - 'קום והתהלך בארץ', השיר שפרסם את יהודה בצבא. לאחרונה הוספנו גם מחרוזת שירי אהבה שכולם נולדו בלהקות צבאיות כמו 'המלח שלי', 'בלילה על הדשא', 'דינה ברזילי' וגם 'הפרוטה והירח'. הקהל נמס מן השירים האלה שאנחנו כמובן מקדישים לחיילים והחיילות הגיבורים שלנו".

"להתאהב מחדש" - המופע המשותף של חני נחמיאס ויהודה אליאס. מור צידון,
"הקהל נמס מן השירים האלה"/מור צידון
"להתאהב מחדש" - המופע המשותף של חני נחמיאס ויהודה אליאס. מור צידון,
"אחרי חודשיים בהם נכנסנו ויצאנו מהממ"ד החלו הטלפונים לצלצל"/מור צידון

למה בעצם להעלות מופע דווקא בזמן הלחימה?

"אחרי הכתבה בחדשות 12 בה סיפרנו על המופע החדש הגיעו הרבה פניות למופעים", אומרים השניים. "הספקנו להופיע כמה פעמים ואז פרצה המלחמה וכל המופעים בוטלו. אחרי חודשיים בהם נכנסנו ויצאנו מהממ"ד החלו הטלפונים לצלצל, ושמחנו לגלות שכל המועדים שבוטלו חזרו והלוח החל להתמלא שוב. בהתחלה הופענו בפני מפונים במלונות שונים בארץ וגם בפני קהלים של ותיקים ואז הגיעו גם היכלי תרבות, המועצות והקיבוצים. הקהל צמא לקצת הסחות דעת, מוסיקה ושעה ורבע של התרפקות על אהבה, להיטי ענק והומור. אנחנו שומעים אנשים שרים איתנו ורואים אותם מתנועעים על הכיסא כמו ים השיבולים. אנשים מחכים לנו אחרי המופעים רק כדי לומר 'אתם השראה, החזרתם לנו את החיוך לפנים. גרמתם לנו להאמין שעוד יהיה טוב'.

נדהמנו לראות עד כמה הקהל מכיר את הסיפור האישי שלנו ומתרגש ממנו. אנחנו רואים אנשים דומעים במופע, מתרגשים ושרים איתנו ובעיקר מחכים אחרי המופע כדי להתחבק, להצטלם ולומר עד כמה הם שמחים בשבילנו על הזוגיות ומאחלים לנו המון טוב. הרבה פעמים אמרו לנו אנשים שנתנו להם תקווה והחדרנו בהם רצון למצוא אהבת אמת".

ליצירת קשר ולהזמנות ניתן לפנות במייל: Tomaypro@gmail.com

בשיתוף תומאי הפקות בע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully