וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה כעשור: להקת נו דאוט מתאחדת

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 10:01

אחרי כמעט עשר שנים שבהן לא הופיעו, חברי להקת נו דאוט צפויים להתאחד בפסטיבל קואצ'לה שייערך בהמשך השנה בקליפורניה

נו דאוט, 2012. Jason Merritt, GettyImages
נו דאוט/GettyImages, Jason Merritt

אחרי כמעט עשר שנים שבהן לא הופיעו, חברי להקת נו דאוט צפויים להתאחד בפסטיבל קואצ'לה שייערך בהמשך השנה בקליפורניה. בסרטון שהעלתה באינסטגרם פרסמה הלהקה טיזר, שבמסגרתו סולנית הלהקה גוון סטפני צופה בתמונות מהעבר שמציפות אצלה זכרונות. היא שולחת הודעת טקסט לנגן הלהקה טוני קנאל - שגם היה בשעתו בן זוגה - ומשם הם ממשיכים לשיחה עם שאר חברי הלהקה, טום דומונט ואדריגן יאנג, ומדברים על הרצון להופיע יחד שוב. הליינאפ של פסטיבל קואצ'לה פורסם, כאמור, ושם דווח כי הלהקה תופיע בו.

נו דאוט הוקמה בשנות השמונים באנהיים, קליפורניה. אלבומם הראשון נכשל אולם בהמשך הם צברו תאוצה ושירים הפכו ללהיטים. הסינגל השלישי מתוך האלבום השלישי, "Don't Speak", קבע שיא כשזכה שישה עשר שבועות ברציפות במצעד הפזמונים האמריקני Billboard Hot 100 Airplay chart.

חמש שנים אחרי הצלחת הענק של האלבום "Tragic Kingdom", הוציאה הלהקה אלבום חדש בשם "Return of Saturn". למרות הביקורות האוהדות שזכה להן, הוא נחל כישלון מסחרי בהשוואה לאלבומם הקודם. אלבומים אחרים שהוציאו ידעו הצלחות וכישלונות. אחרי פירוק שנגרם משלל סיבות, בין השאר בגלל קריירת סולו של גוון סטפני, הוציאה הלהקה אלבום אוסף ב-2010. מאז 2015, כאמור, הלהקה לא הופיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully