וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה רמירז במתקפה על הוליווד: "עושים רשימות שחורות של תומכי עזה"

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 15:08

השחקנ/ית הא-בינארית הבי-סקסואלית שכיכבה ב"האנטומיה של גריי" ו"פשוט ככה" טוענ/ת שבכירים בתעשייה עושים רשימות שחורות של מי שתומך בעזה כדי שלא יעסיקו אותם יותר

מתוך "פשוט ככה", 16 ביולי 2023/מערכת וואלה! תרבות

השחקנ/ית הא-בינארית הבי-סקסואלית שרה רמירז ("האנטומיה של גריי", "פשוט ככה") טוענ/ת שבכירים בתעשייה עושים רשימות שחורות של מי שתומך בעזה כדי שלא יעסיקו אותם יותר. בפוסט שפרסמ/ה באינסטגרם כתב/ה רמירז, הנחשבת לפרו-פלסטינית: "התעשייה שלנו היא כה צבועה. בזמן שמחלקים פרסים, יש מלהקים וסוכנים שמכינים רשימות שחורות של שחקנים ועובדים שמפרסמים דברי תמיכה בפלסטינים בעזה כדי לוודא שהם לא יעבדו עוד".

"בזמן שהם מקדמים כמה מלקוחותיהם שיוצאים נגד רצח העם הזה, הם מפטרים אחרים עם פלטפורמות קטנות יותר", כתבה. "בזמן שהם משבחים ארגוני להטב"ק, הם שותקים לנוכח ארגונים שקשורים לייצור נשק והם תומכים בצבא הישראלי בזמן שהוא מבצע רצח עם בפלסטינים, שכוללים גם חיי להטב"קים. בינתיים חלפו יותר ממאה יום מאז המלחמה הזו שנתפסת בעיני רבים כרצח עם".

שרה רמירז. GettyImages
שרה רמירז/GettyImages

רמירז היא אחת הבולטות מבין שחקניות הוליווד התוקפות את ישראל ומתייצבות לצד הפלסטינים. שבועיים לאחר פרוץ המלחמה השתתפה רמירז בהפגנה פרו-פלסטינית בניו יורק, תוך כדי שהיא מניפה את דגל הקהילה הטרנסג'נדרית. ברשתות החברתיות תקפו אותה וכתבו: "מעניין מה חמאס היה חושב על זה", "היא פשוט נותנת סיבה לכולם לא לאהוב אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully