וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש עד דמעות: "זהו זה" שרים שיר ערש לכפיר ביבס ליום הולדתו הראשון בשבי

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 8:59

לציון יום הולדתו הראשון של התינוק הג'ינג'י המתוק בשבי חמאס, תקדיש חמישיית "זהו זה" את שיר הסיום לכפיר כשתשיר את שיר הערש "פזמון ליקינטון" שכתבה לאה גולדברג. "זהו זה": "לא נתפס שיותר מ-100 ימים הוא ועוד 135 איש בשבי בעזה"

זהו זה שרים לכפיר ביבס פזמון ליקינטון/כאן 11

היום תציין מדינה שלמה את יום הולדתו של כפיר ביבס, התינוק הג'ינג'י המתוק שהפך לאחד הסמלים הבולטים של טבח 7 באוקטובר. ביבס נלקח בשבי חמאס מביתו בכפר עזה ביחד עם אמו שירי ואחיו אריאל בן ה-4. אביו ירדן נלקח אף הוא בשבי בנפרד משאר בני משפחתו.

לציון יום הולדתו, תקדיש חמישיית "זהו זה" את שיר הסיום לכפיר כשתשיר את שיר הערש "פזמון ליקינטון" שכתבה לאה גולדברג והלחינה רבקה גוילי בשנת 1940.

בתוכנית שתשודר הערב בכאן 11 לאחר מהדורת החדשות תצא החמישייה בקריאה להחזרתו של כפיר ושל כל החטופים מעזה: "ממש היום, 18 לינואר, כפיר ביבס בן שנה. זה לא נתפס שכבר יותר ממאה ימים, התינוק המתוק הזה ועוד 135 גברים, נשים וילדים נמצאים בשבי אי שם בעזה. אז אנחנו רוצים לשיר לכפיר שיר ערש לכבוד יום ההולדת, ומתפללים שכולם יחזרו הביתה מהר".

כפיר ביבס. מטה משפחות החטופים, עיבוד תמונה
כפיר ביבס/עיבוד תמונה, מטה משפחות החטופים

יפעת זיילר, בת דודתה של שירי ביבס, התרגשה מהמחווה של "זהו זה": "ההתגייסות של ומני ישראל ובמיוחד המחווה הזו של 'זהו זה' מרגשת אותנו מאוד. זה מעיד בעיקר על הערבות הדדית והאחדות בעם בכל הנוגע להשבת החטופים עכשיו. אנחנו באמונה מלאה ממשיכים להילחם כדי להחזיר אותם הביתה, את ירדן, את שירי, את כפיר ואריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully