וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי והייתי שוכח": קבלו את השיר החדש של עומר אדם

18.1.2024 / 10:04

עומר אדם מוציא הבוקר שיר חדש שכתב ביחד עם אבי אוחיון והיה גם שותף להלחנתו ביחד עם אבי אוחיון ומתן דרור. השיר יוצא אחרי הקאבר ל"ואיך שלא" שיצא לרדיו לבקשת הקהל, אחרי שביצע אותו באחת מההופעות שלו לחיילים

עומר אדם מוציא הבוקר (חמישי) את "לשטוף את העצב", שיר חדש שכתב ביחד עם אבי אוחיון והיה גם שותף להלחנתו ביחד עם אבי אוחיון ומתן דרור. השיר יוצא אחרי הקאבר ל"ואיך שלא" שיצא לרדיו לבקשת הקהל, אחרי שביצע אותו באחת מההופעות שלו לחיילים.

לאחרונה נבחר עומר אדם לקבל את אות "גיבור העורף" אשר יוענק לו בטקס רשמי מטעם המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית, לצידם של מספר אישים וגופים שפעילותם בימי המלחמה ראויה לציון ושבח שמדגישה את רוח ההתנדבות והעשייה של החברה הישראלית האזרחית.

את הבשורה על קבלת האות קיבל באופן אישי על ידי כלת פרס ישראל מרים פרץ שאמרה לו: "בזכות מיזם המוניות שלך זכיתי להיפגש במהירות עם הבן שלי" ושיבחה את פועלו של החמ"ל האזרחי הגדול שהקים עומר כבר בראשית המלחמה ושפועל גם בימים אלה.

בעצרת האחרונה לציון "100 ימים של גיהנום" התבקש עומר על ידי מטה משפחות החטופים לבצע ולהקדיש את שירו של עידן עמדי "כאב של לוחמים" לכל החיילים.

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully