וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התקרית בביה"ס של בנו: סאבלימינל איבד קמפיין לחברת נדל"ן

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 13:59

בעקבות התקרית שבה פרץ לתוך בית הספר של בנו בתל אביב, התנהג לכאורה באלימות מילולית ואיים על המורה של בנו - חברת הנדל"ן "אפי קפיטל" ביטלה את חוזה הפרזנטור עם המוזיקאי סאבלימינל. דובר הזמר מסר: "סאבלימינל הוא קודם כל אבא. המשפחה שלו זה לפני הכל"

סאבלימינל והצל מכריזים על איחוד במתי במהלך הופעה של סאבלימינל, מועדון הבארבי בתל אביב, 25 באוקטובר 2022/שיר פינטו

בעקבות התקרית שבה פרץ לתוך בית הספר של בנו בתל אביב, התנהג לכאורה באלימות מילולית ואיים על המורה של בנו - חברת הנדל"ן "אפי קפיטל" ביטלה את חוזה הפרזנטור עם המוזיקאי סאבלימינל. כך פרסמו לראשונה "ערב טוב עם גיא פינס". "אפי קפיטל" מסרו בתגובה כי הם עדיין אוהבים ומעריכים את סאבלימינל: "ההחלטה על ביטול החוזה הייתה משותפת לשני הצדדים. עשינו איתו קמפיין מדהים לפני כשנה והצדדים ממשיכים להיות בקשר טוב וחברי".

דוברו של המוזיקאי מסר לוואלה! תרבות: "סאבלימינל הוא קודם כל אבא. המשפחה שלו זה לפני הכל. הכל לטובה. אנחנו מאחלים לכל עם ישראל ימים טובים".

קובי שמעוני, ספטמבר 2022. ראובן קסטרו
איבד ג'וב. סאבלימינל/ראובן קסטרו

בסוף השבוע האחרון פרץ כאמור סאבלימינל לתוך בית הספר של בנו, התנהג לכאורה באלימות מילולית ואיים על המורה של בנו. לאחר מספר ימים הוא זומן לחקירה באזהרה במשטרה בחשד לאיומים. בתגובה, הגיש הזמר תלונה נגד המורה על התעללות בבנו הקטין ונגד מנהלת בית הספר על הפרת חובת דיווח.

לפני מספר ימים העלה סאבלימינל תגובה ראשונה למקרה וחשף שהוא הזמר המדובר, לצד גרסה משלו לאירועים המדוברים: "זמר מפורסם אלו שתי המילים הנכונות היחידות מתוך הדיווח השקרי שרץ מיום שישי בכלי התקשורת. צר לי לאכזב: לא קפצתי מעל הגדר ולא פרצתי לבית הספר אם אתם לא מאמינים לי, יש את מצלמות האבטחה מעל השער הראשי.

נכנסתי לבית הספר בו לומד בני כאחד האדם באישור המאבטח החביב. זה קרה עשר דקות אחרי עוד השפלה שספג בני מהמחנך שלו, השפלה אחת יותר מדי, במסכת ההתעללות האינסופית שעובר בננו מאז פתיחת שנת הלימודים על ידי המחנך שלו. אחסוך מכם את מפרט ההתעמרות בבני, כל זה יתברר בפורומים המתאימים. אחסוך מכם גם את ההתמודדות הקשה שלנו כהורים של ילד בכיתה ד' שחוזר כל יום בוכה מבית הספר הודות למחנכו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הקמפיין של סאבלימינל לחברת הנדל"ן:

"פנינו אינספור פעמים למורה ולמנהלת אך פניותינו נפלו על אזניים ערלות והתעללות המורה בבננו רק הלכה וגברה מיום ליום. ככל שפנינו יותר לעזרה ההתנכלות מצד המורה הסלימה עוד ועוד. בשישי בבוקר באתי לחפש את בני שהועף מהכיתה בבושת פנים אחרי שיחת שיימינג מהמורה לעיני כל הכיתה. לא מצאתי את בני ופגשתי את המנהלת ביקשתי לדבר איתה והיא סירבה בטענה שהיא לא פנויה, אמרתי שזה דחוף והיא סירבה שוב לדבר, נכנסתי איתה ביחד אל הכיתה ממנה צלצל המורה ודיבר איתי בצורה משפילה לעיני בני בנוכחות כל הילדים בדיוק עשר דקות לפני.

"פתחתי את דלת הכיתה ובחיוך הוצאתי את התלמידים מהכיתה ל"שיעור חופשי", כדי לשמור על הילדים ועל פרטיות ורציתי שהמחנך יסתכל לי בעיניים ויגיד לי את הדברים פנים מול פנים מקרוב כמו שהוא נוהג לדבר אל בני מדי יום. כל זאת קרה בנוכחות המנהלת והמשטרה שאיתה על הקו. לא תקפתי, לא הרמתי עליו יד ולא דובים. המחנך הזה שמרסק את הנשמה של הבן שלי, לא היה מסוגל להסתכל לי בעיניים ולהסביר את מעשיו. הוא העדיף לקחת את התיק וללכת מהכיתה.

"אומרים שההגנה הכי טובה היא ההתקפה וזה בדיוק מה שמנסים לעשות עם הפצת שקרים ודיבה, בדיות על פריצה ואיומים ואלימות שלא היו ולא נבראו. ההפך, לתחושתי נעשה ניסיון לחפות ולכסות על התנהלות קשה כלפי תלמידים בבית הספר. השקרים לא יפחידו אותי ולא ירפו את ידיי במאבק מול ההתעללות ובריונות בבית הספר במיוחד כשמעורב מבוגר כלפי קטין, זה לא משהו שיכול לעבור בשקט. זהו מאבק של כל הורה במדינה הזאת.

"אני האבא והתפקיד של האבא הוא להגן על משפחתו תמיד. אין לי בעיה להיות בעין הסערה עכשיו ושכל העולם ידבר עלי, זה עדיף מאשר שיבואו לנחם אותי אחר כך. תמיד נלחמתי בבריונות ובאלימות ועכשיו לצערי זה קורה לבני, כנראה שצריך אדם מפורסם וחזק שישים זרקור על הנושא בתקשורת ושהאמת תצא לאור".

לאחר החקירה במשטרה, הגיש סאבלימינל תלונה במשטרה נגד אותו המורה, בטענה שהוא מתעלל בבנו, כמו גם על המתנהלת על הפרת חובת דיווח. בתלונה נמסר כי בנו של הזמר "סובל מחרם, בריונות ואלימות מילולית ופיזית מידי חלק מתלמידי בית הספר וכן מידי המורה המחנך שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully