וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המסר הסודי שהעביר עורך דינו של אלמוג כהן באמצע ריאיון לחדשות 12?

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 15:44

לאחר שנחקר באזהרה בחשד שגרם לחבלה בנסיבות מחמירות לפני 11 שנה, התראיין ח"כ אלמוג כהן לעופר חדד בקשת 12. ברגע שטען כי מישהו מהלך עליו אימים לאחר שחשף "פרשה ביטחונית חמורה", פרץ עורך דינו לשידור ולחש דבר מה באוזנו. צפו בתקרית המוזרה

אלמוג כהן/צילום מסך: קשת 12

תקרית מוזרה באמצע ריאיון שהעניק חבר הכנסת אלמוג כהן ("עוצמה יהודית") לעופר חדד בקשת 12 ברקע חקירתו במשרדי יחידת 433 תחת אזהרה בחשד שגרם לחבלה בנסיבות מחמירות ב-2013. לוואלה! נודע כי החקירה מתנהלת בעקבות אירוע במסגרת תפקידו כשוטר יס"מ, אז לכאורה תקף בדואי בזמן פעילות מבצעית. באמצע הריאיון ניגש עורך דינו של ח"כ כהן, לחש לו דבר מה על אוזנו, והריאיון המשיך.

בריאיון שאל עופר חדד את אלמוג כהן על מה הוא נשאל בחקירה. ח"כ כהן אמר לו שאסור לו לדבר על החקירה עצמה, אך מאחר שזה כבר פורסם בתקשורת הוא אכן מאשר כי החקירה נסבה סביב אירוע בזמן היותו לוחם ביס"מ. "מה היה באותה תקרית ב-2013?", שואל חדד את כהן. "מה החלק הבעיתי שמיוחס לתפקוד שלך באותה תקרית שמביא אותך לחדר החקירות?". על כך השיב כהן: "מדובר בניסיון להלך עליי אימים בעקבות העבודה שלי בחשיפה של פרשייה ביטחונית מאוד חמורה". בשלב זה פורץ עורך דינו של ח"כ כהן לשידור ולוחש דבר-מה על אוזנו של חבר הכנסת.

עופר חדד מנסה שוב להבין על איזו פרשייה ביטחונית חמורה מדבר ח"כ כהן, ובשלב זה עורך דינו נכנס לריאיון ולא מאפשר לו לענות על השאלה בעניין.

אלמוג כהן. קשת 12, צילום מסך
אלמוג כהן ועורך דין אפרים דמרי/צילום מסך, קשת 12

מקורביו של חבר הכנסת טענו בשיחה עם וואלה! כי "זימונו לחקירה על פרשה מ-2013 היא ניסיון ברור להשתיק אותו לאחר שדיבר בימים האחרונים על הפרשייה שהרשויות מנסות לטשטש ולהסתיר". בימים האחרונים כהן הרבה להתייחס בריאיונות בתקשורת על ה"פרשייה". לדברי מקורביו, מדובר במקרה ההתחזות של אזרח לקצין בצה"ל ב-7 באוקטובר. "חבר הכנסת חזר ואמר בראיונות כי מדובר ב'מידע רגיש מאוד' שלטענתו יכול להוביל פעם נוספת לאירועי 7 באוקטובר, ורמז לכך שהמשטרה והפרקליטות מנסות להסתיר את המידע מהציבור", נטען.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully