וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטישמיות בקמפוסים ומודעות החטופים: הסדרה הראשונה שמתייחסת ל-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 20.1.2024 / 18:01

העונה ה-23 של "חוק וסדר" המיתולוגית נפתחה עם חקירת רצח, שברקע שלה השיח הרעיל באוניברסיטאות העילית האמריקניות סביב המלחמה של ישראל בחמאס. זו תגובה ראשונה של הטלוויזיה לטבח הנפשע

"חוק וסדר". Virginia Sherwood/NBC, אתר רשמי
"חוק וסדר"/אתר רשמי, Virginia Sherwood/NBC

פרק פתיחת העונה ה-23 של סדרת המשטרה האמריקנית "חוק וסדר", שעלתה אתמול, מתאר רצח של נשיא אוניברסיטה בארצות הברית, על רקע האנטישמיות בקמפוסים, הטבח בישראל ב-7 באוקטובר והמלחמה של ישראל בחמאס. זו הפעם הראשונה שסדרת דרמה טלוויזיונית מתייחסת ישירות לטבח בנגב המערבי, שנרצחו בו כ-1,200 בני אדם ויותר מ-200 נחטפו לרצועת עזה. בפרק משתתפת גם השחקנית הישראלית, אודליה הלוי.

במוקד הפרק, כאמור, רצח נשיא האוניברסיטה, שנדקר למוות זמן קצר לאחר שהוא נתקל בנערים משחיתים מודעה הקוראת לשחרור החטופים הישראלים משבי חמאס. בהמשך הפרק, מבלי להיכנס יותר מדי לספוילרים - הפרק ישודר ביום שלישי הקרוב בהוט וביס - מתברר כי בין כיווני החקירה עולים זעם של מרצה יהודי, שחברו נרצח בטבח עם כל משפחתו, על התגובה הרפה של נשיא המוסד להפגנות הפרו-פלסטיניות ולסירובו לעמוד בנחרצות לצד ישראל, ומנגד - כעסם של סטודנטים פרו-פלסטינים על כוונת הנשיא לסגור תא סטודנטיאלי שהביע שמחה על המתקפה הרצחנית ועל מותם של הישראלים, ובין החברים בו כאלה שקראו לרצח יהודים נוספים. דמות נוספת, ממוצא פלסטיני, מאשימה כי הנשיא היה "בובה של האג'נדה הציונית".

מאחורי "חוק וסדר" עומד המפיק דיק וולף, שהביע בחודשים האחרונים ביקורת נחרצת נגד אוניברסיטת פנסילבניה ותגובתה לאנטישמיות בקמפוס. אחת מכוכבות הסדרה המיתולוגית, דיאן ניל, עלתה השנה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • חוק וסדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully