וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל תוקף את תושבי עזה: "רובם מעורבים בטרור"

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 9:06

בפוסט באינסטגרם תקף המוזיקאי את תושבי הרצועה: "הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס. הם יכלו להיות אמיצים - להיכנס עוד הלילה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס, להילחם בהם ולהחזיר לנו את החטופים. הם לא עושים את זה ולכן יש להתייחס לרובם כמעורבים"

עידן רייכל וארז קלדרון/יחצ

המוזיקאי עידן רייכל פרסם הלילה סרטון בעמוד האינסטגרם שלו שבו קבע כי רוב תושבי רצועת עזה מעורבים בטרור משום שהם אינם מתנערים מארגון חמאס.

"הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס", אמר. "הם יכלו להיות אמיצים - להיכנס עוד הלילה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס. להילחם בהם. גם במחירים כבדים לאלפים מהם - ולהחזיר לנו את כל החטופים. להעיף את ארגון הטרור חמאס ולהתחיל לשקם את חייהם. הם לא עושים את זה - ולכן יש להתייחס אל רובם ככן מעורבים".

רייכל, שפרסם את דבריו בעברית, בערבית ובאנגלית, זכה לאלפי לייקים ותגובות. בין השאר זכה לחיזוקים מהזמר אליעד, מהקומיקאים ישראל קטורזה וגיא הוכמן והזמרת נרקיס.

עידן רייכל. אינסטגרם, צילום מסך
עידן רייכל/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כחודש קרא רייכל להכריז על נציגת ארגון "הצלב האדום" בישראל "פרסונה נון גרטה". בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו כתב: "אפשר כבר לצאת בהכרזה מאוחדת ומשותפת של השמאל, הימין והמרכז - ולהכריז על נציגת הצלב האדום בישראל 'פרסונה נון גרטה' (אישיות בלתי רצויה בישראל) לפחות עד סוף הלחימה והחזרתו של עד אחרון החטופים?".

הוא הוסיף: "לא נראה שהצלב האדום עושים משהו למען ישראל ולמען החטופים שלנו בעזה, החפים מכל פשע, אשר נחטפו בניגוד לכל חוק בינלאומי, ובעצם חטיפתם - הם קורבנות של פשעי מלחמה. הצלב האדום מתפקדים עבורנו בעצם רק כשירות הסעות למשוחררים בלבד, בין החמאס למעבר רפיח, ובין לבין מעזים לבקר אותנו על תנאי המאסר של המחבלים שפשעו, נתפסו, נשפטו, הורשעו, נכלאו, זוכים לטיפולים, לעורכי דין, וכו' ועוד מעזים לשבות רעב כשמשהו לא נראה להם. נראה שהצלב אדום מבושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully