וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאת מדעתך, אתה מקנא באייל גולן?!": אחמד טיבי נגד עידן רייכל

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 14:09

לאחר שהמוזיקאי עידן רייכל טען כי רוב תושבי רצועת עזה מעורבים בטרור משום שהם אינם מתנערים מארגון חמאס, ח"כ אחמד טיבי ענה לו על דבריו ותהה מדוע הוא לא יצא נגד המתנחלים או נגד נתניהו. רייכל השיב: "בישראל יש משטר דמוקרטי והרוב לא בחר בארגון טרור המטיף לרצח"

עידן רייכל וארז קלדרון/יחצ

לאחר שהמוזיקאי עידן רייכל טען כי רוב תושבי רצועת עזה מעורבים בטרור משום שהם אינם מתנערים מארגון חמאס, ח"כ אחמד טיבי ענה לו על דבריו.

כזכור, בלילה פרסם רייכל סרטון שבו אמר: "הפלסטינים העזתים לא מתקוממים נגד ארגון הטרור חמאס. הם יכלו להיות אמיצים - להיכנס עוד הלילה לכל המנהרות ולהתקומם נגד חמאס. להילחם בהם. גם במחירים כבדים לאלפים מהם - ולהחזיר לנו את כל החטופים. להעיף את ארגון הטרור חמאס ולהתחיל לשקם את חייהם. הם לא עושים את זה - ולכן יש להתייחס אל רובם ככן מעורבים".

בתגובה תקף אותו אחמד טיבי: "אם עידן רייכל לא מתנפל על חבורת המתנחבלים גוזלי הקרקעות ומפנה אותם, ואם לא פורץ לבתי הכלא כדי לשחרר אלפי עצורים ללא משפט, ואם לא עוצר תקציבים להתנחלויות ואם לא מתנפל על ביתו של נתניהו בקיסריה ומאלץ אותו ליזום עסקה להחזרת החטופים אז הוא נחשב להזוי, צבוע ואמן המעודד פשע מלחמה - שרק בגלל תזמון דבריו לא נכללו בתביעה של דרום אפריקה. מקנא באייל גולן ההוא?המלחמה הנוראית הזו העבירה אנשים על דעתם".

עידן רייכל. אינסטגרם, צילום מסך
עידן רייכל/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר המתקפה של טיבי עליו, ענה רייכל: "אתה צודק, ח"כ טיבי, רק שבישראל יש משטר דמוקרטי והרוב לא בחר בארגון טרור המטיף לרצח תינוקות. ועזה כיום היא למעשה מדינת טרור. בישראל יש את האומץ לאנשים להפגין ולפעול נגד רפורמה, נגד התנתקות, נגד התנחלויות, בעד התיישבות, שמאל, ימין. להפגין בעד ונגד - וגם לפעול. בישראל יושבים בכנסת צדדים שונים, בן גביר ואחמד טיבי ופועלים בכנסת ואף אחד בישראל לא פוחד להפגין ולפעול. אין ואף לא פעולת מחאה פלסטינית אחת נגד חטיפתם של אזרחים חפים מפשע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ח"כ אחמד טיבי מטעם מפלגת תע"ל.. ראובן קסטרו
אחמד טיבי/ראובן קסטרו

לפני כחודש קרא רייכל להכריז על נציגת ארגון "הצלב האדום" בישראל "פרסונה נון גרטה". בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו כתב: "אפשר כבר לצאת בהכרזה מאוחדת ומשותפת של השמאל, הימין והמרכז - ולהכריז על נציגת הצלב האדום בישראל 'פרסונה נון גרטה' (אישיות בלתי רצויה בישראל) לפחות עד סוף הלחימה והחזרתו של עד אחרון החטופים?".

הוא הוסיף: "לא נראה שהצלב האדום עושים משהו למען ישראל ולמען החטופים שלנו בעזה, החפים מכל פשע, אשר נחטפו בניגוד לכל חוק בינלאומי, ובעצם חטיפתם - הם קורבנות של פשעי מלחמה. הצלב האדום מתפקדים עבורנו בעצם רק כשירות הסעות למשוחררים בלבד, בין החמאס למעבר רפיח, ובין לבין מעזים לבקר אותנו על תנאי המאסר של המחבלים שפשעו, נתפסו, נשפטו, הורשעו, נכלאו, זוכים לטיפולים, לעורכי דין, וכו' ועוד מעזים לשבות רעב כשמשהו לא נראה להם. נראה שהצלב אדום מבושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully