וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן דיוויד גייל ("בוורלי הילס 90210") הלך לעולמו בגיל 58

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:16

גייל גילם ב"בוורלי הילס 90210" את סטיוארט קארסון, הארוס של ברנדה (שאנן דוהרטי). בהמשך השתתף באופרת הסבון "פורט צ'רלס". סיבת מותו לא נמסרה

בוורלי הילס 90210/פתיח רשמי

השחקן דיוויד גייל, שהתפרסם בזכות תפקידיו ב"פורט צ'רלס" וב"בוורלי הילס 90210", הלך לעולמו בגיל 58. אחותו של גיל אישרה את דבר מותו בפוסט באינסטגרם וכתבה: "לא היה אפילו יום אחד במהלך החיים שלי שלא היית לצדי. תמיד היית חבר טוב, תמיד היית מוכן להתמודד עם הכול. אני אנצור אותך חזק בלב שלי, אדם נפלא שכמוך. אני מתגעגעת אליך כל כך". סיבת מותו לא נמסרה בהודעה.

גייל גילם ב"בוורלי הילס 90210" את סטיוארט קארסון, הארוס של ברנדה (שאנן דוהרטי). במסגרת הסדרה הוא וברנדה הכירו בבליינד דייט שארגן אביה והשניים מתאהבים ומתארסים, אולם דילן מקיי (לוק פרי) זיהה אותו כסוחר סמים שהכיר בעברו ובסופו של דבר השניים לא מתחתנים.

אחרי שהשתתף בעונה הרביעית של סדרת הניינטיז המצליחה, הצטרף גייל לאופרת הסבון "פורט צ'רלס", שם השתתף בעשרות פרקים וגילם את ד"ר ג'ו סקנלון.

גייל השתתף במספר סדרות נוספות בהמשך וגילם שם תפקידים קטנים. בין השאר השתתף ב"סוואנה", "רובינ'ס הוד", "ג'אג" ועוד. הופעתו האחרונה בטלוויזיה הייתה בשנת 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully