וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב ברדוגו אמר שאיזנקוט "לא מאמין בצה"ל" וחטף אש: "מפיץ רעל בהוראת נתניהו"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:03

הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 יעקב ברדוגו, הנחשב למקורבו של נתניהו, תקף הבוקר את השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט לאחר שמתח ביקורת על המנהיגות הנוכחית בישראל. בתגובה חטף אש: "איזנקוט שלח את הבן שלו לקרב מתוך הבנה שהוא עלול למות. נתניהו שלח את הבן למיאמי"

גדי איזנקוט באזכרת ה-30 לבנו גל שנפל ברצועת עזה, 5 בינואר 2024/ללא

הפרשן הפוליטי של ערוץ 14 יעקב ברדוגו, הנחשב למקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף הבוקר את השר והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט לאחר שמתח ביקורת על המנהיגות הנוכחית בישראל.

ביום חמישי האחרון התראיין איזנקוט לאילנה דיין ב"עובדה" ואמר שם שהמנהיגות הנוכחית "אינה אומרת אמת" לציבור בארץ. עוד אמר בריאיון: "צריך לומר באומץ שאי אפשר להחזיר את החטופים שלא דרך עסקה".

הבוקר תקף אותו כאמור ברדוגו. "גדי איזנקוט בדרך החוצה מהממשלה", אמר בריאיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 14. "הוא לא מאמין בצה"ל, בכוח הניצחון של הרוח הישראלית והוא קורא תיגר על פעולות צה"ל. הוא הנציג של תנועות המחאה ופועל לפירוק ממשלת האחדות".

דבריו של ברדוגו, ובעיקר המשפט "איזנקוט לא מאמין בצה"ל" עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות. הכתב לענייני משפט של חדשות 13 אביעד גליקמן כתב: "מכונת הרעל ממשיכה מלא מלא לטנף על גדי אייזנקוט. אין להם בושה. יועצו הבכיר והמטונף של נתניהו יעקב ברדוגו ממשיך בהוראת הבוס הגדול והבן הבטלן להפיץ רעל ושנאה בגיבורי ישראל".

עמוד הטוויטר "נושאי הדגל" כתב: "לפי הפרשן יעקב ברדוגו, איזנקוט 'לא מאמין בצה"ל, לא מאמין ברוח הניצחון הישראלית'. איזנקוט שלח את הבן שלו לקרב מתוך הבנה שהוא עלול למות, וזה לצערנו אכן קרה. נתניהו לעומתו שלח את הבן שלו למיאמי. מי לדעתכם מאמין יותר בצה"ל וברוח הניצחון?".

מנכ"ל מכון 'מולד' עידו דמבין כתב: "גדי איזנקוט בן 63. 41 משנותיו - 2/3 מהחיים - הקדיש לשירות בצה"ל, ממנו השתחרר בדרגת רב אלוף, כרמטכ"ל. את בנו שכל בעזה לפני חודש וקצת. אבל בעיני ברדוגו הוא 'לא מאמין בצה"ל' או ב'כוח הנצחון של הרוח הישראלית', כי הוא לא מתיישר לימין נתניהו. חשבתם שב-7.10 ההפיכה נגמרה? תחשבו שוב".

צייצנים אחרים הוסיפו: "כמה אפשר להיות בזוי מאחד ועד ברדוגו?", "זה אותו ברדוגו שביולי הגחיך את אייזנקוט שמסתובב כמו דובי בכנסת ומזהיר מאסון ביטחוני", "ברדוגו הוא האיש הכי קרוב לנתניהו. מילה שיוצאת לו מהפה לא יוצאת לפני שמכונת הרעל מתכנסת ומחליטה כיצד לפזר את הרעל הפעם. נתניהו החליט ללכת על הראש של רמטכ"ל צה"ל לשעבר שנכנס מתחת לאלונקה אחרי שביבי התחנן אליו. ביבי הולך על הראש של האדם שחינך את ילדיו לתת הכל למדינה, כשיאיר במיאמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully