וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי ישתחרר מחר מבית החולים - ויענה לשאלות העיתונאים

22.1.2024 / 11:40

הזמר והשחקן עידן עמדי ישתחרר מחר מבית החולים שיבא שבו הוא מאושפז מאז שנפצע קשה במלחמה ברצועת עזה לפני כשבועיים. לפני שישתחרר לשיקום ביתי, יענה עמדי לראשונה מאז שנפצע על שאלות הכתבים במסיבת עיתונאים שתיערך בלובי בית החולים

לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח (11) בשיתוף פעולה עם כוחות שריון, מודיעין והנדסה, פשטו על תשתיות טרור במרחב שג'עייה, במטרה לאתר ולהשמיד פירי מנהרות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני./דו"צ

הזמר והשחקן עידן עמדי ישתחרר מחר מבית החולים שיבא שבו הוא מאושפז מאז שנפצע קשה במלחמה ברצועת עזה לפני כשבועיים. לפני שישתחרר לשיקום ביתי, יענה עמדי לראשונה מאז שנפצע על שאלות הכתבים במסיבת עיתונאים שתיערך בלובי בית החולים.

עמדי כאמור נפצע לפני כשבועיים ברצועת עזה. הוא נותח ומצבו השתפר מדי יום ביומו. לאחר התגובות הרבות על פציעתו בקרב ציבור, אמנים וידוענים, וגם סיקור בכלי תקשורת בחו"ל, כתב המוזיקאי עידן רייכל ברשתות: "עמדי לא היה מסכים שיפרסמו את תמונתו, ויכתבו עליו, ויעשו עניין ממנו יותר מאלפי הפצועים חבריו לנשק. ודווקא בגלל זה אנחנו אוהבים אותו, וגאים בו, וצריכים אותו איתנו בחזרה חזק. שישיר לנו. יחייך. ויגיד לכולנו 'סתמו ת'יפה'".

עידן עמדי, כשעה לפני שנפצע קשה בעזה, מתראיין לכתב N12. חדשות 12, צילום מסך
עידן עמדי, כשעה לפני שנפצע קשה בעזה, מתראיין לכתב N12/צילום מסך, חדשות 12

בריאיון שהעניק לכתב חדשות 12 ניצן שפירא, כשעה לפני שנפצע, אמר עמדי: "אני בסדר, קצת עייפים. זה מוזר לראות אותך פה בתוך הדבר הזה, פתאום אתה מרגיש לי כל כך נקי, אני לא יודע איך להתנהג עם זה". לאחר שנשאל על המנהרות שהלוחמים חושפים, אמר: "הזוי מה שבנו פה - מטורף. הפעילות פה זה בתוואי מאוד מרכזי. מצאו פה קילומטרים של מנהרות חפורות ואמל"ח מיוחד. אנחנו עסוקים ביומיים האחרונים בלהשמיד את זה". לבסוף העביר מסר לאזרחים בבית: "עם ישראל חי. אנחנו עובדים פה קשה בשביל הביטחון של כולם. אנחנו אוהבים אתכם. יש פה כל כך הרבה כוחות, אנשים מדהימים, קצת מוזר שנתפסתם דווקא אליי. אוהב אתכם בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מאז 7 באוקטובר עמדי עוטה מדים ומשרת במילואים, בין השאר במלחמה בתוך רצועת עזה עצמה. בין השאר הוא העלה סטורי לאינסטגרם מביקור שקיים בכפר עזה וכתב שאסור בשום מחיר להפסיק להילחם נגד חמאס. עמדי, שאת שירותו הסדיר עשה בחיל ההנדסה, אף תועד בפיצוץ של בניין בעזה, שלח מסר מחזק והקדיש את הפיצוץ לקורבנות הטבח ולחבריו שנפלו במהלך הלחימה.

עידן עמדי נפגש עם הרמטכ"ל הרצי הלוי. דובר צה"ל
עידן עמדי נפגש עם הרמטכ"ל הרצי הלוי לפני הכניסה לעזה/דובר צה"ל

לאורך כל הקריירה שלו, עמדי - מהזמרים האהובים והמצליחים בישראל - מזוהה עם שירותו הצבאי. הוא פרץ כמתמודד בתכנית "כוכב נולד" עם השיר המקורי "כאב של לוחמים", שאף נבחר כשיר השנה. עמדי הקליט חמישה אלבומי אולפן, ולפני כחצי שנה הוציא גם גרסת אנפלאגד לאלבומו האחרון, "זוכר כמעט הכול". הוא גם כיכב בטלוויזיה כמסתערב ולוחם עז בסדרה "פאודה". הוא נשוי למרים, ואב לשני ילדים קטנים, שהאחרון שבהם נולד בחודש מאי 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully