וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צלילי חורף" בהיכל התרבות ת"א: מחווה לקורין אלאל ולמוזיקה הים תיכונית

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:32

הפסטיבל שיתקיים במרץ ייפתח במופע שיוקדש לקלאסיקות המוזיקה המזרחית, בשיתוף התזמורת הפילהרמונית הישראלית עם אביהו מדינה, אבנר גדסי ושימי תבורי, ויינעל במופע הוקרה לקורין אלאל בהשתתפות אביתר בנאי, ברי סחרוף, נגה ארז וערן צור. ומה עוד צפוי? כל הפרטים

קורין אלאל בהודעה מצולמת/יח"צ

מופע שיוקדש לקלאסיקות המוזיקה הים תיכונית ומופע הוקרה לזמרת והמוזיקאית קורין אלאל יעמדו במרכז האירוע "צלילי חורף" בהיכל התרבות בתל אביב, שיתקיים ב-13-16 במרץ, ויכלול 15 הופעות חיות בשלושת אולמות ההיכל. "צלילי חורף" הוא שמו החדש של פסטיבל החורף של ההיכל. "לא נקרא לזה פסטיבל כי אנחנו לא באמת עולצים", אמרה במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (שני) דלית קורל, מנכ"לית היכל התרבות תל אביב במסיבת עיתונאים.

במסגרת אירוע הפתיחה יתקיים המופע "הפרח בגני", שיוקדש לקלאסיקות הגדולות של המוזיקה הים תיכונית, בשיתוף התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בניצוח, עיבוד וניהול מוזיקלי של תום כהן, עם האמנים אביהו מדינה, אבנר גדסי, שימי תבורי, אסתר רדא, נופר סלמאן ובר צברי. בין השירים שיבוצעו במופע "הפרח בגני", "נפרדנו כך", "צל עץ תמר", "נכון להיום", "צלצולי פעמונים", "ים של דמעות" ו"לילה בלי כוכב". על הניהול האמנותי חתומים תום כהן ואתי אנטה-שגב.

את "צלילי חורף" ינעל מופע הוקרה למוזיקאית קורין אלאל, "חברים שרים קורין" שמו, לציון 50 שנות קריירה, בהשתתפות אביתר בנאי, אסף אמדורסקי, אריק סיני, ברי סחרוף, הילה רוח, נגה ארז, עלמה גוב, ערן צור וקרולינה. על הניהול המוזיקלי חתום ערן צור ועל הניהול האומנותי חיים שמש. אלאל הייתה אמורה להשתתף במסיבת העיתונאים אך נבצר ממנה להגיע בשל בדיקה רפואית, והיא שלחה מסר מצולם (צפו מעל).

אביהו מדינה בטקס הענקת פרס ישראל תשפ"ב, 5 במאי 2022. נועם ריבקין פנטון, פלאש 90
ישתתף בערב הוקרה למוזיקה המזרחית. אביהו מדינה בטקס הענקת פרס ישראל תשפ"ב/פלאש 90, נועם ריבקין פנטון

מופעים מיוחדים נוספים ב"צלילי חורף": 40 שנה ל"האישה שאיתי" עם דויד ברוזה שיארח את אברהם טל, מרגלית צנעני ושירה גפן; מופע להקה של מארינה מקסימיליאן; מופע אינטימי של אורית שחף, תום פטרובר וערן מיטלמן מ"היהודים"; הופעת ג'אז של אפרת גוש; מופע של יוני רכטר ואלי דג'יברי; אלון אבוטבול במופע"FAMILY BUSINESS" בעקבות האלבום שהוציא באותו שם עם בתו אליה וחברי להקת המסך הלבן; ואלון אולארצי'ק עם תזמורת הג'אז הישראלית.

בנוסף, במועדון סלע יתקיימו מופעים אינטימיים, חלקם בבכורה, בניהולו המוזיקלי של גון הלוי: "אבא, סיפור - העולם של יהונתן ואביב גפן", "פסקול ילדות", "בגט" - שאנסונים צרפתיים ומופע של "כנסיית סשה ארגוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קורין אלאל בהודעה מצולמת ששלחה למסיבת העיתונאים של האירוע "צלילי חורף" של היכל התרבות בתל אביב, אליו הייתה אמורה להגיע אך נבצר ממנה בגלל בדיקה רפואית, ינואר 2024. יח"צ,
קורין אלאל/יח"צ

אלאל אמורה מחרתיים (רביעי) להופיע במועדון בארבי החדש בנמל תל אביב, ולארח את ערן צור, שגם מפיק את המופע, ואת אסף אמדורסקי. בערב האחרון של שנת 2023 אלאל הופיעה במרכז ענב בתל אביב כחצי שנה לאחר שהקפיאה את כל הופעותיה בעקבות מצבה הרפואי. "קורין מרגישה טוב לשמחתי", אמרה לפני ההופעה בסוף החודש שעבר לוואלה! תרבות חן לי פישמן מנהלתה של אלאל, "היה לה גידול סרטני. הוציאו בניתוח את כולו. מבחינתנו זו איזושהי הצלחה. אבל בגלל שזה כזה טריקי, הסרטן הספציפי הזה, אז זה רק לקוות לטוב. מאז הניתוח היא בהחלמה, וזאת החלמה רצינית. כרגע היא לא בטיפול. אנחנו עוד לא יודעים מה התוצאות. עברו רק כמה חודשים, רק בעוד חודש-חודשיים יעשו עוד איזה צילום לראות מה המצב. כרגע אנחנו ממש לא יודעים וזה קרב פיפטי פיפטי. היא מרגישה טוב, היא רזתה והיא שמחה. כרגע אין לנו אבחנה. אנחנו אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully